نرم افزار اجاره کالا ساده کد 22012

menuordersearch
pardismohasebshop.ir
نرم افزار اجاره کالا ساده کد 22012
...

نرم افزار اجاره کالا ساده کد 22012

(0)
(0)

ساده

رنگ و مدل کالا
ساده
گارانتی کالا:

یک سال پشتیبانی رایگان

تعداد
+
_
عدد موجود
0
3,230,000 تومان

توضیح و ویژگی های مهم

سوالی دارید؟

اگـر در رابطه با خرید این مـحصول سـوالی دارید، لطفا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید
021 76216971

پشتیبانی آنلاین

whatsupinstagram

توضیحات

معرفی نرم‌افزار حسابداری اجاره کالای هلو

در راستای بهبود فرایندهای مالی و حسابداری در مشاغل، گروه هلو نرم‌افزار حسابداری اجاره کالا هلو را برای فعالان این صنف طراحی و تولید کرده است. این نرم‌افزار تخصصی تمامی ویژگی‌های عمومی نرم‌افزارهای حسابداری هلو از قبیل ثبت انواع فاکتور، ثبت عملیات مالی، انبارگردانی، مدیریت چک و بانک و تهیهٔ گزارشات را دارد و افزون بر این، با سنجش نیازهای کاربران صنف اجاره کالا بهینه‌سازی شده است.

یکی از امکانات ویژهٔ این نرم‌افزار اختصاصی، امکان تعریف دوره‌های مختلف اجارهٔ کالاست. با این قابلیت نرم‌افزار، انتخاب نام برای دوره و ثبت تعداد روزها و قیمت و تعیین هزینهٔ دیرکرد روزانه ممکن شده است.

برخی از ویژگی‌های دیگر نرم‌افزار حسابداری اجاره کالای هلو عبارت است از: قابلیت ثبت اجاره کالا با ثبت جزئیات زمان تحویل و عودت و نوع دوره، قابلیت ثبت و محاسبهٔ روزهای تأخیر و امکان ثبت هزینهٔ پیک و چاپ قبض تحویل.

فهرست کامل امکانات این محصول را می‌توانید در بالای همین صفحه مشاهده کنید.

 

 
نرم‌افزار حسابداری اجاره کالای هلو برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

این نرم‌افزار ویژهٔ مشاغلی همچون خدمات مجالس، کرایهٔ اتومبیل، اجارهٔ کانتین، لوازم صوتی و تصویری، اجارهٔ فیلم و بازی‌های کامپیوتری و هر شغلی است که کالایی به مشتریان اجاره داده می‌شود.

 

 
چرا باید نرم‌افزار حسابداری اجاره کالای هلو را بخرم؟

مکان تعریف گروه‌های کالا و دقت در ثبت تعرفه‌ها و زمان‌های تاریخ و عودت کالا ویژگی مهم و کاربردی این نرم‌افزار تخصصی است که کاربرد آن در صنف اجاره کالا موجب افزایش سرعت و دقت در ثبت و پردازش عملیات مالی و حسابداری می‌شود.


 

امکانات نرم افزار

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

✓کليه عمليات انبار، خريد و فروش، گردش چک و بانک

✓ عمليات مالی به صورت اتوماتيک

✓ ثبت کالاهای اجاره داده شده و اعلام اتوماتيک زمان برگشت آنها

✓ گزارشات متنوع شامل: کالاهای امانت داده شده ( اجاره داده شده)، کالاهای موجود و …

✓ صدور پيش فاکتور، فاکتورهای امانی و ضايعات

✓ اعلام اتوماتيک سر رسيد چکها

✓ تهيه پرينت فاکتور به صورت فيش پرينت

✓ گزارشات آماری، گزارش از فاکتور به صورت فاکتور، گزارش اسناد بصورت ستونی، گزارش از دفاتر کل، معين و تفضيلی، گزارش سود ناويژه هر کالا، هر فاکتور، هر طرف حساب در بازه زمانی مختلف

✓ امکان fastmode ( جهت تسريع و سهولت در انجام امور )

✓ حواله بين انبارها

✓ ثبت چکهای امانی

✓ عملکرد و کنترل واسطه ها

✓ تعیین سطح دسترسی برای کاربران

✓ ثبت سند حسابداری غيراتوماتيک (بصورت دستی)

✓ نمايش معين اشخاص با ريز کالاها و چک ها

✓ اعلام سررسيد اتوماتيک مهلت تسويه فاکتورها

✓ ثبت هزينه در فاکتور

✓ اتصال به دستگاههای نمايشگر مشتری

✓ چاپ بارکد

✓ ترازهای آزمايشی ۲ و ۴ستونی

✓ گزارش عملکرد دوره ای از انبار

✓ فروش فوری و تک فروشی

✓ارسال پيامک های عمومی (شامل پيام های تبليغاتی، تبريک ،تخفيفات و…)

 

امکانات افزودنی

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مغایرت بانکی و ... (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پرداخت به … دریافت از … (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تیپ قیمت (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
دسته بندی طرف حسابها و چکها (منطقه بندی) (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خروجی Text، Excel، HTML (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
کاردکس ریالی کالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران از یک تاریـخ خاص (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران بر اساس تاریخ فاکتور فروش (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد(پیش نیاز=واسطه) (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
رأس چک (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت سنددرپیش فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خلاصه سند (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
توضیحات چند سطری (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
طراحی فاکتور و گزارشات توسط کاربر (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۵۷۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۹۵۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵۷۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۲۷۰,۰۰۰ تومان)
پرینت چک (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور /فقط پرینت (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
چاپ فیش نقدی صدور به بانک (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سند اعشاری (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
tag انبار گردانی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پیامک (۲۲۷,۰۰۰ تومان)

تهران - جاده آبعلی - روبروی ورودی خرمدشت - پلاک 383 تلفن : 76216972-76216971 خط ویژه : 09905422254

whatsupinstagram
ضمانت اصل بودن کالاضمانت اصل بودن کالاارسال سریع و رایگانارسال سریع و رایگانتضمین بهترین کیفیتتضمین بهترین کیفیت
نماد اعتماد الکترونیکی