در راستای بهبود فرایندهای مالی و حسابداری در مشاغل، گروه هلو نرمافزار حسابداری اجاره کالا هلو را برای فعالان این صنف طراحی و تولید کرده است. این نرمافزار تخصصی تمامی ویژگیهای عمومی نرمافزارهای حسابداری هلو از قبیل ثبت انواع فاکتور، ثبت عملیات مالی، انبارگردانی، مدیریت چک و بانک و تهیهٔ گزارشات را دارد و افزون بر این، با سنجش نیازهای کاربران صنف اجاره کالا بهینهسازی شده است.
یکی از امکانات ویژهٔ این نرمافزار اختصاصی، امکان تعریف دورههای مختلف اجارهٔ کالاست. با این قابلیت نرمافزار، انتخاب نام برای دوره و ثبت تعداد روزها و قیمت و تعیین هزینهٔ دیرکرد روزانه ممکن شده است.
برخی از ویژگیهای دیگر نرمافزار حسابداری اجاره کالای هلو عبارت است از: قابلیت ثبت اجاره کالا با ثبت جزئیات زمان تحویل و عودت و نوع دوره، قابلیت ثبت و محاسبهٔ روزهای تأخیر و امکان ثبت هزینهٔ پیک و چاپ قبض تحویل.
فهرست کامل امکانات این محصول را میتوانید در بالای همین صفحه مشاهده کنید.
این نرمافزار ویژهٔ مشاغلی همچون خدمات مجالس، کرایهٔ اتومبیل، اجارهٔ کانتین، لوازم صوتی و تصویری، اجارهٔ فیلم و بازیهای کامپیوتری و هر شغلی است که کالایی به مشتریان اجاره داده میشود.
امکان تعریف گروههای کالا و دقت در ثبت تعرفهها و زمانهای تاریخ و عودت کالا ویژگی مهم و کاربردی این نرمافزار تخصصی است که کاربرد آن در صنف اجاره کالا موجب افزایش سرعت و دقت در ثبت و پردازش عملیات مالی و حسابداری میشود.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✓ شامل کليه عمليات انبار، خريد و فروش، گردش چک و بانک و عمليات مالی به صورت اتوماتيک و غیر اتوماتیک
✓ تولید در سطح ساده
✓ ثبت کالاهاي اجاره داده شده و اعلام اتوماتيک زمان برگشت آنها
✓گزارشات متنوع شامل: کالاهای امانت داده شده ( اجاره داده شده)، کالاهای موجود و …
✓ صدور پيش فاکتور، فاکتورهای اماني و ضايعات
✓ سفارش لیستی
✓ اعلام اتوماتيک سر رسيد چکها
✓ استفاده از بارکدخوان
✓ گزارشات آماری، گزارش از فاکتور به صورت فاکتور، گزارش اسناد بصورت ستونی، گزارش از دفاتر کل، معين و تفضيلی، گزارش سود ناويژه هر کالا، هر فاکتور، هر طرف حساب در بازه زمانی مختلف
✓ ارسال پيامک های عمومی (شامل پيام های تبليغاتی، تبريک ،تخفيفات و…)
✓ عمليات چند انباره
✓ ثبت چکهای امانی
✓ عملکرد و کنترل واسطه ها
✓ سطح دسترسی برای کاربران
✓ نمايش معين اشخاص با ريز کالاها و چکها
✓ تبديل سندهای موقت به دائم و بالعکس
✓ ثبت هزينه در فاکتور
✓ مغايرت گيری از بانک، صندوق، طرف حسابها
✓ اعمال فاکتورهای نسيه واعلام سررسيد اتوماتيک مهلت تسويه فاکتورها
✓ گزارش عملکرد دوره ای انبار
✓ توليد فرموله
✓ تخمين توليد و فروش
✓ تيپ قيمت
✓ دسته بندی مشتريه
✓ خروجی با پسوندهای مختلف
✓ پرداخت به و دريافت از
✓ پرينت چکها
✓ محاسبه راس چکها به دو صورت ريالی و زمانی
✓ اطلاعات نموداری جهت ارزيابی مالی و فـروش
✓ گزارشات پيشرفتـه (گـردش کالاي طـي دوره و کاردکـس ريالی و تعـدادی، ترازهاي آزمايشی ۶ و ۸ ستونی، مرور حسابها و …)
✓ امکان مغايرت گيری از کليـه سر فصلها
✓ طراحی فاکتورتوسط کاربر
✓ ارسال پيامک هاي پويا / امکان ارسال اطلاعات داخلی نرم افزار (مانده حساب ها، مشخصات فاکتور، سررسيد چک، سررسيد اقساط و…)
✓ امکان اصلاح سرفصلهای پيش فرض به دلخواه کاربران
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خلاصه فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)