نرم افزار حسابداری مشاورین املاک هلومناسب تمامی بنگاههای کوچک و بزرگِ املاک تکشعبهای و چندشعبهای است.
گروه مهندسان هلو، نرم افزار حسابداری مشاورین املاک را بهمنظور سهولت در عملکرد حسابداری بنگاههای معاملات ملکی طراحی و تولید کرده است. با توجه به شیوهی کار در بنگاهها، کاربران این صنف میتوانند اجارهی آپارتمان، فروش زمین و آپارتمان و سایر معاملات را با استفاده از امکانات ویژه این نرم افزار تعریف نمایند.
با توجه به گزارشات درخواستی از سوی اداره دارایی، گزارشات و امکانات مورد نیاز این شغل در نرم افزار حسابداری مشاور املاک هلو تعبیه شده و سادگی کار با آن نیز نرم افزار حسابداری هلو را مورد توجه اتحادیه املاک قرار داده است. در صورت نیاز به ارائه شماره سریال صندوق به اتحادیه و دارایی، همراه نرم افزار هلو برگه مربوطه نیز مهرشده برای شما ارسال خواهد شد.
نرمافزار حسابداری مشاورین املاک هلو، علاوه بر امکانات عمومی نرم افزارهای حسابداری هلو از قبیل ثبت انواع فاکتور، ثبت عملیات مالی، انبارگردانی، مدیریت چک و بانک و موارد بسیار کاربردی دیگر، دارای امکاناتی ویژه و پیشرفته برای استفاده در صنف مشاورین املاک است که با توجه به نیازهای حسابداری این صنف طراحی شده است. نرم افزار حسابداری مشاورین املاک هلو در نسخهها و سطوح تک کاربره و چند کاربره (شبکه) ارائه میشود.
✓ تعریف انواع سیستمهای حرارتی، سیستمهای آشپزخانه، سرویس بهداشتی، کفپوش، نما
✓ تعریف محدوده آدرس ملک
✓ تعریف اشخاص به عنوان مالک با امکان ثبت مشخصات شخصی مالک (نام پدر، شماره شناسنامه، تاریخ تولد و…) یا مشخصات وکیل مالک (وکالتا از جانب، نام پدر، شماره شناسنامه، شماره وکالتنامه، شماره دفترخانه و …)
✓ تعریف اشخاص به عنوان متقاضی با امکان ثبت مشخصات ملک درخواستی شامل ملک (خرید، اجاره، رهن و اجاره و پیش خرید)، نوع ملک (سوئیت، مغازه، دفترکار، کلنگی، مستغلات، آپارتمان، ویلا، زمین و خانه)، نوع سند (تجاری، اداری و مسکونی) و تعیین مبلغ ملک مورد نظر
✓ تعریف ملک با ثبت تمامی جزئیات از قبیل نوع ملک، نوع سند، متراژ ملک و …
✓ ایجاد آلبوم تصاویر
✓ تعریف مشخصات تلفن جهت فروش یا اجاره
✓ امکان ثبت معاملات فروش، اجاره، رهن و پیشفروش
✓ امکان محاسبه کمیسیون معاملات
✓ امکان تهیه قرارداد املاک
✓ امکان تبدیل معاملات انجامشده به فاکتور در سیستم مالی و محاسبات مالیات بر ارزش افزوده
✓ امکان تهاتر مالیات بر ارزش افزوده بهصورت اتوماتیک
✓ گزارش از وضعیت املاک و وضعیت تلفنها
✓ گزارش از مهلت سررسید ملکهای اجاره دادهشده
✓ گزارش از فروش، پیشفروش، اجاره و رهن
✓ گزارش از مالکین و متقاضیها
✓ طراحی فرم مبایعهنامه، اجارهنامه و ملک
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✓ کليه امکانات نسخه متوسط (فروشگاهی)
✓ تيپ قيمت
✓ دسته بندی مشتريها
✓ خروجی باپسوندهای مختلف
✓ پرداخت به و دريافت از
✓ پرينت چکها
✓ محاسبه راس چکها به دو صورت ريالی و زمانی
✓ اطلاعات نموداری جهـت ارزيابی مالی و فـروش
✓ گـزارشـات پيشرفتـه (گـردش کالای طـی دوره، کاردکـس ريالی و تعـدادی، مرور حسابها و ….)
✓ طراحی فاکتورتوسط کاربر
✓ ارسال پيامک های پويا
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مغایرت بانکی و ... (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تبدیل اسناد موقت به دائم و دائم به موقت (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد(پیش نیاز=واسطه ) (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خلاصه سند (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت سند مشابه و معکوس (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۵۷۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵۷۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۲۷۰,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور /فقط پرینت (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سند اعشاری (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)