خریداران و فروشندگان انواع پارچه، پردهفروشیها، خریداران و فروشندگان منسوجات خانگی و همه مشاغل مرتبط به پارچه میتوانند از این نرم افزار برای ثبت اطلاعات مشتریان و انجام امور مالی و حسابداری صنف خود به راحتی استفاده کنند.
نرم افزار حسابداری پارچه هلو یکی از کاربردیترین نرم افزارها برای مدیریت خرید و فروش انواع پارچه، پرده و منسوجات است که به طور اختصاصی برای صنف بزرگ پارچهفروشان طراحی شده است. نرم افزار حسابداری پارچه نیازهای مشتریان و فعالان این صنف را پوشش میدهد. در این نرم افزار امکان معرفی اطلاعات اختصاصی برای انواع پارچه مهیا شده است و کاربران میتوانند علاوه بر تعیین سطوح مختلف، گروهبندی، طاقه، عدل و رنگ پارچه را تعیین کنند و بر اساس همین تعاریف نیز از طریق نرم افزار، گزارش تهیه کنند.
✓ معرفی انواع پارچه با گروهبندیهای متنوع
✓ تعیین طاقه و عدل برای پارچه
✓ امکان تعریف پارچه بر اساس متر و یارد
✓ انتخاب رنگ برای پارچه
✓ تعیین آکبند بودن طاقه
✓ تعریف و تعیین طرف حساب به عنوان خریدار، فروشنده و یا واسطه
✓ امکان تعریف یک یا چند صندوق
✓ ثبت سفارشات خرید و فروش
✓ صدور انواع فاکتور خرید، فروش، پیشفاکتور و ضایعات
✓ حواله بین انبارها
✓ انبارگردانی
✓ امکان انتخاب کالا با بارکدخوان در فاکتور
✓ محاسبه هزینه کمیسیون واسطهها
✓ تهیه گزارشها از انواع فاکتورها
✓ تهیه گزارشهای ستونی از فاکتور پارچهها
✓ گزارش موجودی پارچه بر اساس طاقه و رنگ
✓ کاردکس کالا
✓ دریافت انواع گزارشهای حسابداری و انواع سود
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
اين نسخه شامل تمام امکانات نسخه پارچه فروشی ساده به همراه امکاناتي از قبيل:
✓ تيپ قيمت
✓ دستهبندی مشتریها
✓ خروجی با پسوندهای مختلف
✓ پرداخت به و دريافت از
✓ پرينت چکها
✓ محاسبه راس چکها به دو صورت ريالی و زمانی
✓ اطلاعات نموداری برای ارزيابی مالی و فـروش
✓ گـزارشهای پيشرفتـه (گـردش کالای طـي دوره، کاردکـس ريالی و تعـدادی، مرور حسابها و… )
✓ طراحی فاکتور توسط کاربر
✓ ارسال پيامکهای پويا
✓ امکان ارسال اطلاعات داخلی نرم افزار (ماندهحسابها، مشخصات فاکتور، سررسيد چک، سررسيد اقساط و… )
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مغایرت بانکی و ... (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تبدیل اسناد موقت به دائم و دائم به موقت (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد(پیش نیاز=واسطه) (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خلاصه سند (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت سند مشابه و معکوس (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۵۷۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵۷۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۲۷۰,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور /فقط پرینت (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سند اعشاری (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
tagانبارگردانی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)