شرکت مهندسی نرمافزار هلو با سنجش نیازهای حسابداری اتوماتیک و امن در صنف باطریفروشی نرمافزار حسابداری باطریفروشی هلو را طراحی و تولید کرده است. این نرمافزار تخصصی که تمامی ویژگیهای نرمافزارهای عمومی هلو را دارد با امکان ثبت کالا در سه سطح و تعیین چندین قیمت برای هر کالا فرایند ثبت کالا را بهینه کرده است. در این نرمافزار حسابداری بهکمک چاپ بارکد و الصاق بارکد به هر کالا اجرای اتوماسیون و ردگیری و گزارشگیری از موجودی و وضعیت فروش هر کالا دقیقتر شده است.
یکی دیگر از ویژگیهای این نرمافزار ارائهٔ گزارشهای متنوعی مانند گزارش فاکتوری از فاکتور، گزارش ستونی از اسناد، گزارش از دفاتر کل و معین و تفضیلی و گزارش سود ناویژهٔ هر کالا، هر فاکتور، هر طرفحساب در بازههای زمانی مختلف است.
برخی دیگر از ویژگیهای نرم افزار حسابداری باطری فروشان هلو عبارت است از: صدور فاکتورVAT و گزارشهای فصلی فاکتورها، امکان استفاده از فاکتور تکفروشی، اعلام اتوماتیک سررسید چکها و امکان رسال پیامکهای عمومی و پویا شامل ماندهحسابها، مشخصات فاکتور، سررسید چک، سررسید اقساط، پیامهای تبلیغاتی، تبریک، تخفیفات و….
فهرست کامل امکانات این محصول را میتوانید در بالای همین صفحه مشاهده کنید.
این نرمافزار حسابداری تخصصی متناسب با نیازهای تمامی فروشگاههای باطریفروشی است.
ثبت دقیق و اتوماتیک کالا در چند سطح و مدیریت فروش آسان فروشگاه با کمک گزارشدهیهای متنوع فقط با کمک نرمافزار حسابداری کاربردی و امنی مانند نرمافزار حسابداری باطریفروشی هلو ممکن میشود.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✓ تمامی عمليات انبار، خريد و فروش، گردش چک و بانک و عمليات مالی به صورت اتوماتيک
✓ تعريف کالا در سه سطح
✓ صدور پيش فاکتور، فاکتورهای امانی و ضايعات
✓ اعلام اتوماتيک سر رسيد چکها
✓ تهيه پرينت فاکتور به صورت فيش پرينت
✓ فروش فوری و تک فروشی
✓ صدور فاکتورVAT و گزارشهای فصلی فاکتورها برای ارائه به وزارت دارايی
✓ گزارشهای آماری، گزارش از فاکتور به صورت فاکتور
✓ گزارش اسناد بصورت ستونی، گزارش از دفاتر کل، معين و تفضيلی، گزارش سود ناويژه هر کالا، هر فاکتور، هر طرف حساب در بازه زمانی مختلف
✓ امکان fastmode( جهت تسريع و سهولت در انجام امور )
✓ حواله بين انبارها
✓ ثبت چکهای امانی
✓ سطح دسترسی برای کاربران
✓ ثبت سند حسابداری غيراتوماتيک (به صورت دستی)
✓ نمايش معين اشخاص به همراه ريز کالاها و چکها
✓ اعلام سررسيد اتوماتيک مهلت تسويه فاکتورها
✓ ثبت هزينه در فاکتور
✓ اتصال به دستگاههای نمايشگر مشتری
✓ چاپ بارکد
✓ ترازهای آزمايشی ۲ و ۴ستونی
✓ گزارش عملکرد دورهای از انبار
✓ ارسال پيامکهای عمومی (شامل پيامهای تبليغاتی، تبريک، تخفيفات و…)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مغایرت بانکی و ... (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پرداخت به … دریافت از … (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تیپ قیمت (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
دسته بندی طرف حسابها و چکها (منطقه بندی) (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خروجی Text، Excel، HTML (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
کاردکس ریالی کالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران از یک تاریـخ خاص (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد(پیش نیاز=واسطه) (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران بر اساس تاریخ فاکتور فروش (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
رأس چک (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت سنددرپیش فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خلاصه سند (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
توضیحات چند سطری (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
طراحی فاکتور و گزارشات توسط کاربر (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۵۷۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۷۵۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵۷۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۲۷۰,۰۰۰ تومان)
پرینت چک (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور /فقط پرینت (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سند اعشاری (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پیامک (۲۲۷,۰۰۰ تومان)