از آنجا که امروزه خدمات پس از فروش نقشی اساسی در حفظ مشتری ایفا میکند، تیم مهندسی نرمافزارهای حسابداری هلو این نرمافزار تخصصی را برای استفاده در صنفهای مختلف طراحی کرده است. این نرمافزار حسابداری، علاوه بر داشتن ویژگیهای عمومی نرمافزارهای حسابداری هلو، امکانات ویژه و پیشرفتهای بهمنظور انجام خدمات پس از فروش دقیق و حسابشده در اختیار صاحبان صنفها میگذارد.
یکی از ویژگیهای این نرمافزار امکان ثبت تمامی قراردادهای مربوط به خدمات پس از فروش و تاریخ سر رسید هرکدام از آنها به تفکیک است.
دیگر ویژگیهای نرمافزار حسابداری خدمات پس از فروش هلو عبارت است از: امکان تعریف مشخصات دستگاه همراه مدل و توضیحات مربوط به آن، امکان ثبت قرارداد و گارانتی دستگاه، قابلیت تفکیک ثبت پذیرش در داخل و خارج از سازمان، امکان ثبت اظهارات مشتری و امکان گزارشگیر از تمامی سوابق خدمات ارائهشده بهطور جداگانه و با جزئیات.
فهرست کامل امکانات این محصول را میتوانید در بالای همین صفحه مشاهده کنید.
نرمافزار حسابداری خدمات پس از فروش هلو برای تمامی صنفهایی مناسب است که پس از فروش کالا یا خدمات نیز همچنان به مشتریانشان خدمات میدهند، ازجمله صنف لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی و دیجیتالی.
اگر بهدنبال افزایش در سرعت و دقت فرآیندهای خدمات پس ار فروش خود هستید، نرمافزار حسابداری خدمات پس از فروش هلو با حذف عملیات دستی از خطاهای انسانی کاسته است و به شما کمک میکند تا علاوه بر ایجاد نظم در انجام خدمات، بر عملکرد پرسنل خود نیز نظارت بهتری داشته باشید.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✓ کليه عمليات انبار، خريد و فروش، گردش چک و بانک
✓ عمليات مالی به صورت اتوماتيک و غیر اتوماتیک
✓ تولید در سطح ساده، به همراه ثبت مشخصات و دستگاه ها شامل سریال، کد و …
✓ ثبت شماره قراداد یا گارانتی مربوط به هر دستگاه همراه با تعیین متغیر های زمانی آن
✓ عملیات ثبت پذیرش در داخل یا خارج از واحد
✓ چاپ برگ پذیرش، چاپ کارشناسی انجام شده
✓ ثبت رویداد تحویل به مشتری و انجام عملیات مربوط به تسویه حساب مشتری، چاپ رسید تحویل به مشتری و تهیه گزارشات پیشرفته
✓ صدور پيش فاکتور، فاکتورهای امانی و ضايعات
✓ سفارش لیستی
✓ اعلام اتوماتيک سر رسيد چکها
✓ استفاده از بارکدخوان
✓ گزارشات آماری، گزارش از فاکتور به صورت فاکتور، گزارش اسناد بصورت ستونی، گزارش از دفاتر کل، معين و تفضيلی، گزارش سود ناويژه هر کالا، هر فاکتور، هر طرف حساب در بازه زمانی مختلف
✓ ارسال پيامک های عمومی (شامل پيام های تبليغاتی، تبريک ،تخفيفات و…)
✓ عمليات چند انباره
✓ ثبت چکهای امانی
✓ عملکرد و کنترل واسطه ها
✓ سطح دسترسی برای کاربران
✓ نمايش معين اشخاص با ريز کالاها و چکها
✓ تبديل سندهای موقت به دائم و بالعکس
✓ ثبت هزينه در فاکتور
✓ مغايرت گيری از بانک، صندوق و طرف حسابها
✓ اعمال فاکتورهای نسيه و اعلام سررسيد اتوماتيک مهلت تسويه فاکتورها
✓ گزارش عملکرد دوره اي انبار
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پرداخت به … دریافت از … (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تیپ قیمت (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
دسته بندی طرف حسابها و چکها (منطقه بندی) (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خروجی Text، Excel، HTML (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
کاردکس ریالی کالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تجزیه (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران از یک تاریـخ خاص (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران بر اساس تاریخ فاکتور فروش (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد(پیش نیاز=واسطه) (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
رأس چک (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت سنددرپیش فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خلاصه سند (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ساخت سند مشابه و معکوس (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
توضیحات چند سطری (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تولید فرموله (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
طراحی فاکتور و گزارشات توسط کاربر (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۵۷۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵۷۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۲۷۰,۰۰۰ تومان)
پرینت چک (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و پیش فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سند اعشار (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سرفصل آزاد (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تولید اتوماتیک براساس فرمول تولید (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پیامک (۲۲۷,۰۰۰ تومان)