نیاز صاحبان فروشگاهها به نرمافزارهای حسابداری با نیاز مدیران شرکتها و واحدهای تولیدی متفاوت است. نرمافزار حسابداری فروشگاهی هلو امکانات پرشماری برای مدیران فروشگاههای بزرگ فراهم کرده است. این نرمافزار نسخهای است بر محور خریدوفروش کالا و مدیریت انبار و صندوق. نرمافزار حسابداری فروشگاهی هلو نگاه ویژهای به ساختار معرفی کالا و انبار و صدور انواع فاکتور و ثبت هزینه و درآمدهای فروشگاهی دارد. این نرمافزار تحتشبکه امکان صدور فاکتور برای چند صندوق فروشگاهی و همچنین ثبت همزمان عملیات حسابداری توسط کاربران واحد حسابداری را فراهم میکند.
برخی از امکانات برجسته و ویژهٔ نرمافزار حسابداری فروشگاهی هلو عبارت است از: امکان گزارشگیری دقیق و لحظهای از کالاها و چکها و اسناد ثبتشده، امکان اختصاص بارکد به همۀ کالاها برای دسترسی سریع و اتوماتیک به آنها در هنگام انبارگردانی و صدور فاکتور، ثبت هزینهها و درآمدهای مربوط به فروشگاه، جابهجایی پول بین صندوقها و انتقال به بانک، امکان اتصال به دستگاه بارکدخوان.
فهرست کامل امکانات این محصول را میتوانید در بالای همین صفحه مشاهده کنید.
نرمافزار حسابداری فروشگاهی هلو با تواناییهای ویژهای که دارد برای همۀ فروشگاههای کوچک و بزرگ مناسب است.
کارمندان فروشگاه روزانه با چه چیزهایی مواجهاند؟ کالاهای متنوع، حجم زیاد عملیات فروش روزانه، محاسبۀ سریع و دقیق مجموع سبد خرید مشتری و اعمال تخفیفها، اطلاع لحظهای از تعداد کالاهای موجود در انبار و قیمت هرکدامشان، تهیۀ لیست کسری انبار و….
نرمافزار حسابداری هلو همۀ این کارها را با سرعت و بهدقت انجام میدهد. این نرمافزار با کاربردی آسان حسابداری و مدیریت فروشگاه را ساده و لذتبخش میکند
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✓ تمامی امکانات نسخه پیشرفته (کد۱۳)
✓ قابلیت کاربری تحت شبکه (۲ کاربر به طور همزمان)
✓ شایان ذکر است هیچ یک از کیت های عمومی نرم افزار هلو قابل افزودن به این نسخه نیست و تنها میتوان پکیج های ویژه مشاغل را با پرداخت هزینه به این نسخه اضافه کرد.