شرکت نرمافزاری هلو بهمناسبت رونمایی از نسخه جدید نرمافزار خود (Holoo Apex) در یک نشست خبری به توضیح برنامههای آینده این شرکت پرداخت و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.نسخه قبلی نرمافزار هلو با ورژن کد ۸ و ورژن نیم Holoo Smart وارد بازار شد. نسخه جدید نرمافزار هلو با نام Holoo Apex در بحث هوشمندسازی پیشرفتهای زیادی داشته و از بعد تکمیل نیازهای صنفی، نیازهای حوزه آنلاین و رابط کاربری و تجربه کاربری بهبود پیدا کرده است. یکی از پیشرفتهای نسخه جدید هلو، بهبود کارایی و رابط کاربری آن است و دیگری، بهبود زیرساخت برای ارتباط با بسترهای آنلاین و کمک به تیمهای استارتآپی به منظور توسعه محصولات جانبی در کنار محصول اصلی هلو است.
حمیدرضا صدیقیان، عضو هیاتمدیره و مدیرعامل شرکت نرمافزاری هلو، در این نشست خبری به ارائه توضیحات اولیه از تاریخچه این شرکت و محصول اصلی آن پرداخت. به گفته او بیش از دو دهه از فعالیت شرکت مهندسی نرمافزاری هلو میگذرد. از سال ۷۷ که فعالیت این شرکت شروع شد تا امروز، محصولات این شرکت بر اساس نیاز روز بازار تغییر کرده، بهینه شده و برای هر صنف، جداگانه راهی بازار شده است. بازار هدف شرکت هلو کسبوکارهای کوچک و متوسط است و فعلاً قصد ندارد به حوزه شرکتها و سازمانهای بزرگ ورود کند. این شرکت در دو گروه شرکتها و اصناف، محصول وارد بازار کرده است.
به گفته صدیقیان، محصولات نرمافزاری هلو به صورت خاص برای ۲۰۰ گروه صنفی جداگانه، شخصیسازی شده؛ همچنین در حوزه شرکتی هم برای شرکتهای تولیدی، بازرگانی و پیمانکاری، محصول کاستومایز شده است. آنطور که صدیقیان توضیح داد، نرمافزار هلو بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ نمایندگی و عامل فروش در سراسر کشور دارد و هسته اصلی نرمافزار هلو دائماً در حال بهروز شدن است و حتی با کدینگ سازمان امور مالیاتی هم منطبق میشود.
مدیرعامل این شرکت مدعی است هلو تنها نرمافزار مالی تحت ویندوز آفلاین است که ساختار API دارد و میتوان افزونههای مختلفی را به نرمافزار متصل کرد. این قابلیت را برنامهنویسان نرمافزار هلو طراحی کردهاند و به صورت Sandbox در اختیار توسعهدهندگان نرمافزار قرار گرفته است. صدیقیان درباره خدمات پس از فروش نرمافزار هلو توضیح داد: همکاران بخش ارتباط با مشتری به صورت ۷ در ۲۴ فعالیت میکنند. اگر مشکل مشتری با تماس تلفنی برطرف نشد و نیاز بود که به صورت حضوری مشکل مشتری بررسی شود، به نمایندگیهای سراسر کشور ارجاع داده میشوند.
او ادامه داد: نرمافزار هلو به صورت کلی حدود ۷۰۰ هزار مشتری دارد. این تعداد مشتری در صنفهای مختلف در سرتاسر کشور پراکنده هستند. مرکز تماس نرمافزار هلو روزانه بین سه تا چهار هزار تماس را پاسخ میدهد.
صدیقیان توضیح داد: نه فقط مرکز تماس بلکه کل خدمات ما تحت استانداردهای QC کنترل میشود و همچنین برای شبکههای اجتماعی، تیم رصد فضای مجازی داریم و بلافاصله پس از شناسایی نارضایتی، با کاربران در ارتباط خواهیم بود و اگر تیم پشتیبانی یا نمایندگی شعب نتوانسته باشند رضایت مشتری را جلب کنند، خود ما تلاش میکنیم با مشتری ارتباط برقرار و رضایت او را جلب کنیم.
به گفته صدیقیان، نرمافزار هلو در ۱۰ سال گذشته موفق شده تندیس طلایی حمایت از حقوق مصرفکننده را دریافت کند و این نشان میدهد بحث رضایت مشتری و واحد QC کاملاً تحت کنترل و نظارت شرکت است.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.