نرمافزار حسابداری اتوسرویس هلو APEX با امکانات گسترده و کاربردی بسیار راحت و سریع، بهمنظور استفاده ارائه دهندگان خدمات خودرو مانند تعویض روغنی ها، مکانیکی ها، فروشندگان روغن خودرو و … مورد استفاده قرار میگیرد.
نرمافزار حسابداری اتوسرویس هلو APEX ارائه دهنده ابزار مدیریت برای ثبت اطلاعات مربوط به پذیرش خودرو، صدور فاکتور و امور مالی است. از ویژگیهای مهم این نرمافزار اخذ گزارشهای مربوط به خدمات خودروها و ارتباط با مشتریان است که موجب یکپارچگی و سهولت کاربری برای مراکز تعمیر و سرویس خودروها میشود.
برای کار با پنل، ابتدا باید اطلاعات خودروهای طرف حسابها (رنگ، برند، شماره انتظامی، معرفی تگ) و خدمات مربوط به اتوسرویس (تعویض لنت، تعویض روغن و …) در نرمافزار تعریف شود. سپس میتوانیم اقدام به ثبت فاکتور خدمات اتوسرویس ارائهشده به مشتریان با تعیین طرح چاپ فاکتور اختصاصی کنیم.
نرمافزار حسابداری اتوسرویس هلو APEX با توجه به نیاز کاربران این صنف دارای پنج سطح ساده، متوسط، پیشرفته، جامع و شبکه است. این نرمافزار دارای گزارشهای متنوعی است که با توجه به تبادلات مالی، فاکتورهای ثبتی، هزینهها و درآمدها، آمار دقیق و کاملی را از میزان سود و زیان مجموعه در اختیار مدیر مطب قرار میدهد و نقش مهمی در پیشبرد و مدیریت بهترِ این حوزه از کسبوکار دارد.
✓ معرفی و ثبت مشخصات خودرو شامل رنگ، برند، شماره انتظامی و معرفی تگ
✓ معرفی و دستهبندی خدمات اتوسرویس
✓ صدور فاکتور ویژه خدمات ارائهشده در اتوسرویس به مشتریان خودرو
✓ پرداخت انعام بهصورت نقدی و کارتخوان
✓ ارتباط با مشتریان از طریق ارسال پیام
✓ گزارشگیریهای مربوط به خودروهای طرف حساب و خدمات اتوسرویس
✓ طراحی فاکتور اختصاصی اتوسرویس
✓ کمک به توسعه کسبوکار با راهاندازی سریع فروشگاه آنلاین
✓ وبسرویس فروشگاه اینترنتی
✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسبوکار
✓ امکان اجرا تحت وب برای نصب در شعب مختلف
✓ سیستم وفادارسازی مشتریان
✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان
امکانات نرمافزار
این نسخه شامل تمام امکانات سطح پیشرفته اتوسرویس بههمراه امکاناتی از قبیل:
✓ سرشکن کردن هزینهها روی قیمت کالاها در فاکتور خرید
✓ تعریف چندین قیمت برای کالاها
✓ پورسانت پلکانی و تعیین نحوه محاسبات پورسانت پلکانی
✓ ثبت سند اتوماتیک دریافت و پرداخت با سرفصل دلخواه
✓ راسگیری از تاریخ چکهای دریافتی و پرداختی
✓ مغایرتگیری از دفاتر و اسناد بانکی
✓ طراحی فاکتور و گزارشات توسط کاربر
✓ کاردکس ریالی کالا (گزارشی از ورود و خروج و موجودی کالای انبار در اول دوره و طی دوره بر اساس قیمت خرید)
✓ تهیه گزارش از لیست اشخاص بدهکار از تاریخ دلخواه به بعد و بر اساس تاریخ فاکتور فروش
امکانات افزودنی
خلاصه فاکتور (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
تجزیه (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۶۵۰,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد (+واسطه) (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد(خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ساخت سند مشابه و معکوس (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۲۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۸۵۰,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور /فقط پرینت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (450,000 تومان)
سند اعشاری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (350,000 تومان)
تولید اتوماتیک بر اساس فرمول تولید (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)