نرمافزار حسابداری خدمات پس از فروش هلو APEX مناسب استفاده در تمامی صنفهایی است که پس از فروش کالا نیز به مشتریانشان خدماتی ارائه میکنند.
فروشندگان، خریداران و تعمیرکاران انواع کامپیوتر، موبایل، سیستمها و تجهیزات سختافزاری و اداری میتوانند از نرمافزار حسابداری خدمات پس از فروش برای ثبت اطلاعات کالا، ثبت نوبت، ثبت اطلاعات مربوط به گارانتی و قرارداد، خدمات به مشتریان و انجام امور مالی و حسابداری صنف خود بهراحتی استفاده کنند.
نرمافزار حسابداری خدمات پس از فروش هلو APEX، دارای امکانات تخصصی برای مدیریت خرید و فروش، تعمیر و ارائه خدمات برای انواع ماشینآلات و قطعات مربوط به سیستمها، تجهیزات اداری، کامپیوتر و موبایل است. در نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش به منظور مدیریت تعاملات کسب و کار، میتوان تمامی امور مربوط به انبار، صدور انواع فاکتور، تولید، تخفیفهای متنوع، سفارشها، محاسبات مالی، ثبت اسناد حسابداری و غیره را انجام داد و در نهایت با استفاده از امکان گزارشگیری، بر کلیهی امور مربوط به کسب و کار نظارت و مدیریت کرد. نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش هلو APEX در نسخهها و سطوح تک کاربره و چندکاربره (شبکه) تهیه شده است.
✓ معرفی و ثبت انواع دستگاهها و قطعات بر اساس مشخصاتی مانند نام، کد، سریال، مدل، شرکت سازنده و توضیحات
✓ معرفی کارشناس با امکان تعیین پورسانت بهصورت درصدی یا مبلغی
✓ ثبت قرارداد و گارانتی دستگاه
✓ ثبت پذیرش دستگاهها و قطعات در داخل و خارج از سازمان
✓ ثبت اظهارات مشتری
✓ ثبت کارشناسی موقت شامل تعیین تاریخ و زمان اتمام تعمیر، نام کارشناس، مشخصات قطعات مصرفی
✓ ارسال کارشناسی موقت به بخش ثبت مالی کارشناسیهای موقت جهت تایید حسابداری
✓ ثبت مالی کارشناسیهای موقت شامل تعیین نوع ثبت (ثبت سند، ثبت فاکتور و سند، ثبت بدون فاکتور وسند)، ثبت مبالغ حق سرویس، ایاب ذهاب، ماموریت، تخفیف، گارانتی و … و تعیین نحوه تسویه
✓ گزارش مشخصات دستگاهها، گزارش قراردادها و گارانتیها، لیست پذیرشهای انجام شده، لیست پذیرشهای کارشناسی شده و گارانتیها، گزارش لیست کالاهای مصرفی
✓ گزارشگیری از سوابق تمامی خدمات ارائهشده بهطور جداگانه و با جزئیات
✓ تنظیمات چاپ پذیرشهای ثبتی، کارشناسیهای ثبتی و چاپ رسید اعلام به مشتری
✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین
✓ وب سرویس فروشگاه اینترنتی
✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار
✓ امکان اجرا تحت وب جهت نصب در شعب مختلف
✓ سیستم وفادارسازی مشتریان
✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان
جدیدترین نسخه نرمافزار حسابداری هلو با نام Holoo APEX با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بهروزرسانی به نیازهای روز کاربران توجه ویژهای شده و در راستای برطرفکردن این خواستهها تغییرات کاربردی بسیاری در ظاهر و امکانات نرمافزارهای هلو APEX اعمال شده است.
✓ تجربه و رابط کاربری بهتر در حسابداری در نرمافزار خدمات پس از فروش
✓ تغییر کدهای (کدینگ) حسابداری خدمات پس از فروش
✓ استفاده آسانتر و سریعتر در محیط نرمافزار حسابداری
✓ امکانات جدید در فرم معرفی کالا و طرف حساب، فرم صدور فاکتور و …
امکانات نرمافزار
هلو تحت شبکه شامل تمام امکانات سطح جامع خدمات پس از فروش به انضمام قابلیت کاربری تحت شبکه (4 کاربر به طور همزمان) است. ضمناً کاربر میتواند در صورت نیاز با پرداخت هزینهای جزئی، تعداد کاربران شبکه را به بیش از 4 کاربر افزایش دهد.
امکانات افزودنی
۱۰ شرکتی (۳۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
تجزیه
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور
عدم نمایش معین یک منطقه خاص
پرینت حواله پخش
شماره سریال
شماره دوم فاکتـور
فاکتور اشانتیون
پورسانت سطری
دو واحدی انبار
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی
ثبت سنددرپیش فاکتور
چندارزی جدید
هزینه حمل
ترازوی دیجیتال
عدم ثبت سند و فاکتور/فقط پرینت
سند اعشاری
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور
تولید اتماتیک بر اساس فرمول تولید
گزارش عملکرد کاربران
استفاده از دستگاه Caller ID