نرم افزار خدمات پس از فروش پیشرفته کد 20033

menuordersearch
pardismohasebshop.ir
نرم افزار خدمات پس از فروش پیشرفته کد 20033
...

نرم افزار خدمات پس از فروش پیشرفته کد 20033

(0)
(0)

پیشرفته

رنگ و مدل کالا
پیشرفته
تعداد
+
_
عدد موجود
0
20,190,000 تومان

توضیح و ویژگی های مهم

سوالی دارید؟

اگـر در رابطه با خرید این مـحصول سـوالی دارید، لطفا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید
021 76216971

پشتیبانی آنلاین

whatsupinstagram

توضیحات

نرم‌افزار حسابداری خدمات پس از فروش هلو APEX برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

نرم‌افزار حسابداری خدمات پس از فروش هلو APEX مناسب استفاده در تمامی صنف‌هایی است که پس از فروش کالا نیز به مشتریانشان خدماتی ارائه می‌کنند.

فروشندگان، خریداران و تعمیرکاران انواع کامپیوتر، موبایل، سیستم‌ها و تجهیزات سخت‌افزاری و اداری می‌توانند از نرم‌افزار حسابداری خدمات پس از فروش برای ثبت اطلاعات کالا، ثبت نوبت، ثبت اطلاعات مربوط به گارانتی و قرارداد، خدمات به مشتریان و انجام امور مالی و حسابداری صنف خود به‌راحتی استفاده کنند.

 

نرم‌افزار حسابداری خدمات پس از فروش
نرم‌افزار حسابداری خدمات پس از فروش

 

معرفی نرم‌افزار حسابداری خدمات پس از فروش هلو APEX

نرم‌افزار حسابداری خدمات پس از فروش هلو APEX، دارای امکانات تخصصی برای مدیریت خرید و فروش، تعمیر و ارائه خدمات برای انواع ماشین‌آلات و قطعات مربوط به سیستم‌ها، تجهیزات اداری، کامپیوتر و موبایل است. در نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش به منظور مدیریت تعاملات کسب و کار، می‌توان تمامی امور مربوط به انبار، صدور انواع فاکتور، تولید، تخفیف‌های متنوع، سفارش‌ها، محاسبات مالی، ثبت اسناد حسابداری و غیره را انجام داد و در نهایت با استفاده از امکان گزارش‌گیری، بر کلیه‌ی امور مربوط به کسب و کار نظارت و مدیریت کرد. نرم افزار حسابداری خدمات پس از فروش هلو APEX در نسخه‌ها و سطوح تک کاربره و چندکاربره (شبکه) تهیه شده است.

 

امکانات تخصصی نرم‌افزار حسابداری خدمات پس از فروش هلو APEX

✓ معرفی و ثبت انواع دستگاه‌ها و قطعات بر اساس مشخصاتی مانند نام، کد، سریال، مدل، شرکت سازنده و توضیحات

✓ معرفی کارشناس با امکان تعیین پورسانت به‌صورت درصدی یا مبلغی

✓ ثبت قرارداد و گارانتی دستگاه

✓ ثبت پذیرش دستگاه‌ها و قطعات در داخل و خارج از سازمان

✓ ثبت اظهارات مشتری

✓ ثبت کارشناسی موقت شامل تعیین تاریخ و زمان اتمام تعمیر، نام کارشناس، مشخصات قطعات مصرفی

✓ ارسال کارشناسی موقت به بخش ثبت مالی کارشناسی‌های موقت جهت تایید حسابداری

✓ ثبت مالی کارشناسی‌های موقت شامل تعیین نوع ثبت (ثبت سند، ثبت فاکتور و سند، ثبت بدون فاکتور وسند)، ثبت مبالغ حق سرویس، ایاب ذهاب، ماموریت، تخفیف، گارانتی و … و تعیین نحوه تسویه

✓ گزارش مشخصات دستگاه‌ها، گزارش قرارداد‌ها و گارانتی‌ها، لیست پذیرش‌های انجام شده، لیست پذیرش‌های کارشناسی شده و گارانتی‌ها، گزارش لیست کالاهای مصرفی

✓ گزارش‌گیری از سوابق تمامی خدمات ارائه‌شده به‌طور جداگانه و با جزئیات

✓ تنظیمات چاپ پذیرش‌های ثبتی، کارشناسی‌های ثبتی و چاپ رسید اعلام به مشتری

 

پنل شغلی اختصاصی نرم‌افزار حسابداری خدمات پس از فروش هلو

زیرسیستم های توسعه کسب و کارها :

✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین

✓ وب سرویس فروشگاه اینترنتی

✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار

✓ امکان اجرا تحت وب جهت نصب در شعب مختلف

✓ سیستم وفادارسازی مشتریان

✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان

درباره نرم‌افزار جدید خدمات پس از فروش هلو APEX؛ کار را به کاردان بسپارید

جدیدترین نسخه نرم‌افزار حسابداری هلو با نام Holoo APEX با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این به‌روزرسانی به نیازهای روز کاربران توجه ویژه‌ای شده و در راستای برطرف‌کردن این خواسته‌ها تغییرات کاربردی بسیاری در ظاهر و امکانات نرم‌افزارهای هلو APEX اعمال شده است.

✓ تجربه و رابط کاربری بهتر در حسابداری در نرم‌افزار خدمات پس از فروش

✓ تغییر کدهای (کدینگ) حسابداری خدمات پس از فروش

✓ استفاده آسان‌تر و سریع‌تر در محیط نرم‌افزار حسابداری

✓ امکانات جدید در فرم معرفی کالا و طرف حساب، فرم صدور فاکتور و …


امکانات نرم‌افزار

این نسخه شامل تمام امکانات سطح ساده خدمات پس از فروش به‌همراه امکاناتی از قبیل:
✓ تعریف چندین قیمت برای کالاها
✓ پورسانت پلکانی و تعیین نحوه محاسبات پورسانت پلکانی
✓ تعریف فرمول برای مونتاژ و تولید دستگاه ها و قطعات سخت افزار‌ی
✓ گزارش کاردکس ریالی کالا


امکانات افزودنی
خلاصه فاکتور (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
تجزیه (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۶۵۰,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد(پیش نیاز=واسطه) (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد(خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ساخت سند مشابه و معکوس (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۸۵۰,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (350,000 تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
سند اعشار (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش فاکتوراشخاص (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (450,000 تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)

تهران - جاده آبعلی - روبروی ورودی خرمدشت - پلاک 383 تلفن : 76216972-76216971 خط ویژه : 09905422254

whatsupinstagram
ضمانت اصل بودن کالاضمانت اصل بودن کالاارسال سریع و رایگانارسال سریع و رایگانتضمین بهترین کیفیتتضمین بهترین کیفیت
نماد اعتماد الکترونیکی