نرم افزار حسابداری خرازی هلو APEX برای چه کسبوکارهایی مناسب است؟
عمدهفروشیها و خردهفروشیهای لوازم مورد نیاز خیاطی و هنرهای دستی مانند گلدوزی، ملیلهدوزی، منجوقدوزی، روباندوزی و… میتوانند از نرم افزار حسابداری خرازی هلو APEX برای ثبت اطلاعات محصولات و مشتریان و انجام امور مالی و حسابداری کسب و کار خود بهراحتی استفاده کنند.
معرفی نرم افزار حسابداری خرازی هلو APEX
نرم افزار حسابداری خرازی هلو APEX با توجه به نیازهای صنف خرازی طراحی و تولید شده است. نرم افزار حسابداری خرازی علاوه بر دارا بودن تمامی ویژگیهای عمومی نرم افزارهای حسابداری هلو APEX از جمله معرفی کالا، ثبت انواع فاکتور، انبارگردانی، امور مالی و گزارشات، با توجه به تعداد زیاد و تنوع کالاهای موجود در خرازیها، دارای امکاناتی تخصصی مثل امکان دستهبندی محصولات بر اساس نام، جنس، رنگ، مدل، برند و … و افزونهی پرینت بارکد و استفاده از بارکدخوان – به منظور ایجاد و چاپ بارکد برای کالایی که بارکد ندارند – نیز هست.
همچنین فاکتور تکفروشی مختص خرازی در نرم افزار هلو APEXتعبیه شده است تا کاربران بتوانند فروش خود را در سریعترین زمان ممکن ثبت کرده و در پایان روز فروشها را بررسی نمایند، سپس صندوق خود را بسته و در نهایت فروشها توسط مدیر مجموعه مورد بررسی و تایید قرار گردد.
امکانات و ویژگیهای نرم افزار حسابداری خرازی هلو APEX
✓ معرفی کالا در گروهبندیهای متنوع و دلخواه کاربران بههمراه درج مشخصات محصول، برند، مدل و…
✓ درج قیمت برای کالا
✓ تعریف و درج اطلاعات مشتریان و انواع طرف حسابها (خریدار، فروشنده و واسطه، کاربران، پیک و…)
✓ تعریف کاربران فروش و تعیین سطح دسترسی بر اساس وظایف برای پرسنل فروش و صندوق
✓ اتصال به دستگاه لیبلپرینت به منظور چاپ و درج بارکد بر روی کالا
✓ تنظیمات مربوط به اتصال به پنل ارسال پیامک
✓ امکان طراحی و چاپ انواع فاکتور
✓ ارائهی پرينت فاکتور بهصورت فيشپرينت
✓ تنظیمات مربوط به فاکتور به عنوان مثال امکان انتخاب فروش منفی در فاکتور، تنظیمات استفاده از بارکدخوان و پیشفاکتورها و…
✓ تنظیمات مربوط به انواع تخفیف
✓ تنظیمات مربوط به سفارش کالا
✓ صدور انواع فاکتور خرید و فروش، فاکتور اشانتیون و پیشفاکتور و… با انواع روشهای پرداخت
✓ فاکتور تکفروشی مختص خرازی
✓ رزرو فاکتور
✓ ثبت سفارش
✓ مدیریت و نظارت بر فروش روزانه کاربران فروش
✓ تسویه فاکتورهای بیرونبر
✓ انجام حواله بین انبارها
✓ انبارگردانی
✓ گزارشهای عمومی و حسابداری، گزارشهای مربوط به چکها، مشخصات و موجودی کالا، گزارش از دفاتر کل و معین و تفضیلی و گزارش سود ناویژه هر کالا
✓ گزارش از فروش روزانه به تفکیک کاربران و جمع فروش روزانه
✓ گزارش پیکها
✓ گزارش بهصورت تیتری و جزئی از فاکتورهای تاییدشده توسط صندوقدار و یا مدیر
✓ گزارش موجودی و کاردکس کالاها
امکانات نرمافزار
این نسخه شامل تمام امکانات سطح ساده خرازی فروشان بههمراه امکاناتی از قبیل:
✓ تعریف و ایجاد دسترسیهای خاص برای مدیر، صندوقدار، حسابدار و …
✓ تعریف چندین قیمت برای کالاها
✓ تعیین حداقل و حداکثر مبلغ برای کالاها
✓ تعریف واسطهها و ویزیتورها و گزارش مربوط به آنها
✓ قابلیت درج حوالهی بین انبارها برای انتقال کالاها
✓ صدور فاکتور اختصاصی برای خرازی فروشان
امکانات افزودنی
مغایرت بانکی و ... (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
تبدیل اسناد موقت به دائم و دائم به موقت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۶۵۰,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد(پیش نیاز=واسطه) (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد(خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت سند مشابه و معکوس (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۵,۲۰۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۸۵۰,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور /فقط پرینت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (450,000 تومان)
سند اعشاری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (350,000 تومان)