نرم افزار حسابداری دباغی هلو APEX به طیف بزرگی از کسب و کارهایی که در شغل آمادهسازی و پرداخت پوست حیوانات برای تبدیل آن به چرم در حال فعالیت هستند، خدمات مالی و حسابداری ارائه میدهد. مشاغلی مثل فروشگاههای چرم،کارگاههای دباغی و کارگاههای چرمسازی میتوانند از پنل دباغی برای کسب و کارهای خرده و عمده فروشی مرتبط با این صنف استفاده کنند.
نرم افزار حسابداری دباغی هلو APEX یکی از نرمافزارهای مشاغل هلو است که بر مبنای نیازهای کاربران صنف دباغی که با چرم و فراوری آن سر و کار دارند طراحی شده است و امکان کاربری آسان و امنیت بالا در انجام امور مالی را فراهم کرده است. نرمافزار حسابداری دباغی هلو APEX تمامی فرآیندهای مورد نیاز از جمله تعریف انواع پوست، تولید انواع چرم (دباغی با مواد گیاهی، دباغی با مواد شیمیایی و …) و در نهایت فروش چرم تولیدشده را پوشش میدهد.
✓ معرفی کالاها در گروهبندیهای متنوع
✓ درج چندین قیمت برای کالاها
✓ تعریف و درج اطلاعات مشتریان و انواع طرف حسابها (خریدار، فروشنده و واسطه، کاربران، پیکها و…)
✓ تعریف کاربران فروش و تعیین سطح دسترسی به صندوقها برای پرسنل فروش بر اساس وظایف
✓ تنظیمات مربوط به انواع تخفیف
✓ عملیات تولید و تعریف فرمول تولید جهت فرآیندهای مختلف دباغی
✓ صدور انواع فاکتور خرید و فروش، برگشت از خرید، برگشت از فروش، پیش فاکتور و…
✓ ثبت فاکتور با صفر ریال و تسویهی آن در اصلاح فاکتور
✓ اصلاح لیستی فاکتورها و فیلتر کردن آنها براساس تاریخ و شمارهی فاکتور یا شمارهی سند و طرف حساب خاص، کالای خاص، کاربر مشخص یا فی ویژه
✓ عملیات انبارگردانی
✓ ارسال پيامک های عمومی (شامل پيامهای تبليغاتی، تبريک، اطلاعرسانی تخفيفها و …)
✓ تنظیمات مربوط به فاکتور به عنوان مثال امکان انتخاب فروش منفی در فاکتور، تنظیمات استفاده از بارکدخوان و پیش فاکتور و…
✓ امکان طراحی و چاپ انواع فاکتور
✓ گزارشهای عمومی و حسابداری، گزارشهای مربوط به چکها، فاکتورها، محصولات تولیدشده، مشخصات و موجودی کالا، گزارش از دفاتر کل و معین و تفضیلی و گزارش سود ناویژه هر کالا
✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین
✓ وب سرویس فروشگاه اینترنتی
✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار
✓ امکان اجرا تحت وب جهت نصب در شعب مختلف
✓ سیستم وفادارسازی مشتریان
✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان
جدیدترین نسخه نرمافزار حسابداری هلو با نام Holoo APEX با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بهروزرسانی به نیازهای روز کاربران توجه ویژهای شده و در راستای برطرفکردن این خواستهها تغییرات کاربردی بسیاری در ظاهر و امکانات نرمافزارهای هلو APEX اعمال شده است.
✓ تجربه و رابط کاربری بهتر در حسابداری در نرمافزار دباغی
✓ تغییر کدهای (کدینگ) حسابداری دباغی
✓ استفاده آسانتر و سریعتر در محیط نرمافزار حسابداری
✓ امکانات جدید در فرم معرفی کالا و طرف حساب، فرم صدور فاکتور و …
امکانات نرم افزار
✓ عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک، بانک و عملیات مالی بهصورت اتوماتیک
✓ تعریف و ایجاد دسترسیهای خاص برای مدیر، صندوقدار، حسابدار و …
✓ معرفی و ثبت انواع پوست در گروهبندیهای متنوع
✓ قابلیت درج حوالهی بین انبارها برای انتقال کالاها
✓ ثبت سفارشات خرید و فروش
✓ عملیات تولید جهت فرآیندهای مختلف دباغی
✓ ثبت فاکتور با صفر ریال و تسویهی آن در اصلاح فاکتور
امکانات افزودنی
پرداخت به … دریافت از … (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تیپ قیمت (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
دسته بندی طرف حسابها و چکها (منطقه بندی) (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خروجی Text، Excel، HTML (600,000 تومان)
کاردکس ریالی کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
تجزیه (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۶۵۰,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران از یک تاریـخ خاص (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران بر اساس تاریخ فاکتور فروش (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد (پیش نیاز = واسطه) (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت سنددرپیش فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد(خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ساخت سند مشابه و معکوس (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
توضیحات چند سطری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تولید فرموله (۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
طراحی فاکتور و گزارشات توسط کاربر (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۸۵۰,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
پرینت چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور /فقط پرینت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
سرفصل آزاد (۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (450,000 تومان)
تولید اتوماتیک بر اساس فرمول تولید (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
سند اعشاری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
tag انبار گردانی (350,000 تومان)
پیامک (۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان)