توزيعکنندگان و فروشندگان رنگ، ابزار و یراق میتوانند از نرمافزار حسابداری رنگ و ابزار فروشی هلو برای ثبت اطلاعات محصولات و مشتریان و انجام امور مالی و حسابداری کسب و کار خود بهراحتی استفاده کنند.
نرمافزار حسابداری رنگ و ابزار فروشی هلو APEX با توجه به نیازهای مدیریتی و حسابداری صنف رنگ و ابزار فروشی طراحی و تولید شده است. نرمافزار حسابداری رنگ و ابزار فروشی هلو APEX علاوه بر دارا بودن تمامی ویژگیهای عمومی نرمافزار های حسابداری هلو APEX با ارائهی محیط کاربری آسان و امن، امکاناتی تخصصی را نیز برای مدیریت خرید و فروش در صنف رنگ و ابزارفروشی فراهم کرده است. در این نرمافزار، پس از معرفی رنگ و ابزار به همراه کد اختصاصی برای هر یک، میتوان انواع فاکتور را صادر نمود، صندوق روزانه کاربران فروش را تایید کرد و تمامی امور مربوط به حسابداری، کالا، انبار و … را انجام داد و در نهایت با استفاده از امکان گزارشگیری، بر کلیهی امور مربوط به کسب و کار نظارت و مدیریت کرد.
✓ معرفی کالا در گروهبندیهای متنوع و دلخواه کاربران بههمراه درج مشخصات محصول، برند، مدل و…
✓ درج قیمت برای کالا
✓ تعریف و درج اطلاعات مشتریان و انواع طرف حسابها (خریدار، فروشنده و واسطه، کاربران، پیک و…)
✓ تعریف کاربران فروش و تعیین سطح دسترسی بر اساس وظایف برای پرسنل فروش و صندوق
✓ اتصال به دستگاه لیبلپرینت به منظور چاپ و درج بارکد بر روی کالا
✓ تنظیمات مربوط به اتصال به پنل ارسال پیامک
✓ امکان طراحی و چاپ انواع فاکتور
✓ ارائهی پرينت فاکتور بهصورت فيشپرينت
✓ تنظیمات مربوط به فاکتور به عنوان مثال امکان انتخاب فروش منفی در فاکتور، تنظیمات استفاده از بارکدخوان و پیشفاکتورها و…
تنظیمات مربوط به انواع تخفیف
✓ تنظیمات مربوط به سفارش کالا
✓ صدور انواع فاکتور خرید و فروش، فاکتور اشانتیون و پ
یشفاکتور و… با انواع روشهای پرداخت
✓ فاکتور تکفروشی مختص رنگ و ابزارفروشی
✓ رزرو فاکتور
✓ ثبت سفارش
✓ مدیریت و نظارت بر فروش روزانه کاربران فروش
✓ تسویه فاکتورهای بیرونبر
✓ انجام حواله بین انبارها
✓ انبارگردانی
✓ گزارشهای عمومی و حسابداری، گزارشهای مربوط به چکها، مشخصات و موجودی کالا، گزارش از دفاتر کل و معین و تفضیلی و گزارش سود ناویژه هر کالا
✓ گزارش از فروش روزانه به تفکیک کاربران و جمع فروش روزانه
✓ گزارش پیکها
✓ گزارش بهصورت تیتری و جزئی از فاکتورهای تاییدشده توسط صندوقدار و یا مدیر
✓ گزارش از فاکتورهای شامل کارتخوان
✓ گزارش موجودی و کاردکس کالاها
✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین
✓ وب سرویس فروشگاه اینترنتی
✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار
✓ امکان اجرا تحت وب جهت نصب در شعب مختلف
✓ سیستم وفادارسازی مشتریان
✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان
جدیدترین نسخه نرمافزار حسابداری هلو با نام Holoo APEX با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بهروزرسانی به نیازهای روز کاربران توجه ویژهای شده و در راستای برطرفکردن این خواستهها تغییرات کاربردی بسیاری در ظاهر و امکانات نرمافزارهای هلو APEX اعمال شده است.
✓ تجربه و رابط کاربری بهتر در حسابداری در نرمافزار رنگ و ابزار فروشی
✓ تغییر کدهای (کدینگ) حسابداری رنگ و ابزار فروشی
✓ استفاده آسانتر و سریعتر در محیط نرمافزار حسابداری
✓ امکانات جدید در فرم معرفی کالا و طرف حساب، فرم صدور فاکتور و …
امکانات نرمافزار
✓ عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک، بانک و عملیات مالی بهصورت اتوماتیک
✓ تعریف و ایجاد دسترسیهای خاص برای مدیر، صندوقدار، حسابدار و …
✓ معرفی انواع رنگ و ابزار بههمراه درج مشخصات کالا، برند، مدل و…
✓ تعیین حداقل و حداکثر مبلغ و تعداد برای کالاها
✓ تعریف پیکها و گزارش مربوط به پیکها
✓ قابلیت درج حوالهی بین انبارها برای انتقال کالاها
امکانات افزودنی
مغایرت بانکی و ... (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
پرداخت به … دریافت از … (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تیپ قیمت (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
دسته بندی طرف حسابها و چکها (منطقه بندی) (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خروجی Text، Excel، HTML (600,000 تومان)
کاردکس ریالی کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۶۵۰,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران از یک تاریـخ خاص (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران بر اساس تاریخ فاکتور فروش (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد (پیش نیاز = واسطه) (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت سنددرپیش فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد(خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
توضیحات چند سطری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
طراحی فاکتور و گزارشات توسط کاربر (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۱,۵۵۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۸۵۰,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
پرینت چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور /فقط پرینت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (450,000 تومان)
سند اعشاری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (350,000 تومان)
پیامک (۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان)