نرمافزار حسابداری سنگبری هلو APEX بهطور اختصاصی برای صنف سنگبری طراحی و پیادهسازی شده است، ولی برای اصناف دیگری که مشابه فعالیت سنگبری، کالا یا اجناسی را بر حسب طول، عرض، مساحت و محیط، خرید و فروش میکنند، از جمله فروشگاههای مجسمههای سنگی، در و پنجرهسازی، کارخانه سنگ، پردهفروشی، تولید و خدمات کاغذ دیواری و پارکت قابل استفاده است.
نرمافزار حسابداری سنگبری و سنگفروشی هلو APEX یکی از مجموعه نرمافزارهای حسابداری مشاغل است که بهطور اختصاصی برای صنف سنگبری و سنگفروشی طراحی و پیادهسازی شده است.
نرمافزار حسابداری سنگبری و سنگفروشی هلو APEX دارای امکانات لازم برای مدیریت تولید، خرید و فروش کالاهایی است که نیاز به ثبت طول، عرض و قطر بهصورت مجزا دارند. در این نرمافزار امکان معرفی انواع سنگ در گروهبندیهای مختلف وجود دارد و در هنگام صدور انواع فاکتور، میتوان ابعاد سنگها را بر حسب طول، عرض و قطر جهت محاسبه مساحت وارد نمود و برای هر سطر کالا، تخفیف در نظر گرفت. نرمافزار حسابداری سنگبری و سنگفروشی هلو APEX، علاوه بر امکانات عمومی نرمافزارهای حسابداری هلو APEXاز قبیل ثبت انواع فاکتور، ثبت عملیات مالی، انبارگردانی، مدیریت چک و بانک و … دارای امکانات ویژه و پیشرفتهای برای استفاده در صنف سنگبری و سنگفروشی است که با توجه به نیازهای حسابداری این صنف طراحی شده است. نرمافزار حسابداری سنگبری و سنگفروشی هلو APEX در نسخهها و سطوح تک کاربره و چند کاربره (شبکه) ارائه شده است.
✓ معرفی انواع سنگ و ثبت طول، عرض و قطر به تفکیک هر کالا
✓ امکان دو واحدی انبار (تعریف متراژ، کارتن، و متراژ در هر کارتن برای هر نوع سنگ)
✓ تعریف و تعیین طرف حساب به عنوان خریدار، فروشنده و یا واسطه
✓ امکان تعریف یک یا چند صندوق
✓ تعیین انواع نمونه پرینت مختص فاکتورهای سنگبری جهت نمایش طول، عرض، قطر و مساحت
✓ ثبت سفارشات خرید و فروش
✓ تعیین نقطه سفارش (حداقل و حداکثر موجودی کالا در انبار)
✓ صدور انواع فاکتور با انتخاب کالا با تعیین قطر، طول و عرض و محاسبه مساحت و یا به صورت تعدادی و بر اساس انتخاب کاربر
✓ اعمال تخفیفهای سطری برای کالاهای مندرج در فاکتور
✓ حواله بین انبارها
✓ هزینه حمل
✓ تهیه انواع گزارش از فاکتورها
✓ گزارش موجودی کالا و کاردکس کالا
✓ گزارشات حسابداری و انواع سود
✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین
✓ وب سرویس فروشگاه اینترنتی
✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار
✓ امکان اجرا تحت وب جهت نصب در شعب مختلف
✓ سیستم وفادارسازی مشتریان
✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان
جدیدترین نسخه نرمافزار حسابداری هلو با نام Holoo APEX با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بهروزرسانی به نیازهای روز کاربران توجه ویژهای شده و در راستای برطرفکردن این خواستهها تغییرات کاربردی بسیاری در ظاهر و امکانات نرمافزارهای هلو APEX اعمال شده است.
✓ تجربه و رابط کاربری بهتر در حسابداری در نرمافزار سنگ بری و سنگفروشی
✓ تغییر کدهای (کدینگ) حسابداری سنگبری و سنگفروشی
✓ استفاده آسانتر و سریعتر در محیط نرمافزار حسابداری
✓ امکانات جدید در فرم معرفی کالا و طرف حساب، فرم صدور فاکتور و …
امکانات نرمافزار
✓ عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک، بانک و عملیات مالی بهصورت اتوماتیک
✓ تعریف و ایجاد دسترسیهای خاص برای مدیر، صندوقدار، حسابدار و …
✓ تعریف واسطهها و گزارش مربوط به واسطهها
✓ معرفی انواع سنگ و ثبت طول، عرض و قطر بهتفکیک هر کالا
✓ صدور انواع فاکتور برای سنگ و تعیین قطر، طول و عرض و محاسبه مساحت سنگ
✓ تعیین حداقل و حداکثر مبلغ و تعداد برای محصولات
امکانات افزودنی
مغایرت بانکی و ... (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
پرداخت به … دریافت از … (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تیپ قیمت (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
دسته بندی طرف حسابها و چکها (منطقه بندی) (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خروجی Text، Excel، HTML (600,000 تومان)
کاردکس ریالی کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۶۵۰,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
تعیین حداقل و حداکثر مبلغ برای هر کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران از یک تاریـخ خاص (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران بر اساس تاریخ فاکتور فروش (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد (+واسطه) (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت سنددرپیش فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد(خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
توضیحات چند سطری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
طراحی فاکتور و گزارشات توس کاربر (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۲,۲۵۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۸۵۰,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
پرینت چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور/فقط پرینت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (450,000 تومان)
سند اعشاری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (350,000 تومان)
پیامک (۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان)