نیاز شرکتها به نرمافزار حسابداری متفاوت از نیاز فروشگاههاست. شرکت نرمافزاری هلو برای هر کاربردی نرمافزار ویژهای طراحی و تولید کرده است. نرمافزار حسابداری شرکتی هلو مناسب شرکتهای کوچک و متوسط و بزرگ است و امکانات بهخصوصی را با کاربری ساده و قیمتی مناسب در اختیار میگذارد.
برخی از امکانات برجسته و ویژهٔ نرمافزار حسابداری شرکتی هلو عبارت است از: ثبت انواع عملیات حسابداری و گزارشهای پیشرفته، مدیریت دقیق امور مالی و حسابداری، امکان استفادۀ همزمان از فرم امور مالی اتوماتیک برای ثبت سند اتوماتیک و نیز فرم صدور سند بهمنظور ثبت سندهای حرفهای، امکان ایجاد سطح دسترسی برای ثبت اسناد و ثبت اسناد بهصورت دائم یا موقت.
فهرست کامل امکانات این محصول را میتوانید در بالای همین صفحه مشاهده کنید.
نرمافزار حسابداری شرکتی هلو برای واحدهای تجاری کوچک و متوسطی مناسب است که نیازهایی متفاوت با کسبوکارهای فروشگاهی دارند.
فرقی نمیکند که کسبوکار شما کوچک است یا بزرگ، برای مدیریت مخارج و درآمد و نظارت بر کسبوکارتان باید از نرمافزار حسابداری استفاده کنید. در هر کسبوکاری، اگر حساب دارایی خود را نداشته باشید، با مشکل روبهرو میشوید. برای همین اساس، مدیران حرفهای شرکتها ترجیح میدهند از سیستم حسابداری شرکتی استفاده کنند تا خریدها، فروشها، پرداختها و سودها را بهدقت بررسی کنند، سوابق تجاری و مالی شرکت را ثبت کرده و بر جریان پول نقد نظارت کنند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✓ کلیه امکانات نسخه متوسط (کد۲۳)
✓ قابلیت کاربری تحت شبکه (۲ کاربر به طور همزمان)
✓ شایان ذکر است هیچ یک از کیت های عمومی نرم افزار هلو قابل افزودن به این نسخه نیست و تنها میتوان پکیج های ویژه مشاغل را با پرداخت هزینه به این نسخه اضافه نمود.