نرم افزار شرکتی متوسط کد 22

menuordersearch
pardismohasebshop.ir
نرم افزار شرکتی متوسط کد 22
...

نرم افزار شرکتی متوسط کد 22

(0)
(0)

متوسط

رنگ و مدل کالا
متوسط
گارانتی کالا:

یک سال پشتیبانی رایگان

تعداد
+
_
عدد موجود
0
7,470,000 تومان

توضیح و ویژگی های مهم

سوالی دارید؟

اگـر در رابطه با خرید این مـحصول سـوالی دارید، لطفا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید
021 76216971

پشتیبانی آنلاین

whatsupinstagram

توضیحات

معرفی نرم‌افزار حسابداری شرکتی هلو

نیاز شرکت‌ها به نرم‌افزار حسابداری متفاوت از نیاز فروشگاه‌هاست. شرکت نرم‌افزاری هلو برای هر کاربردی نرم‌افزار ویژه‌ای طراحی و تولید کرده است. نرم‌افزار حسابداری شرکتی هلو مناسب شرکت‌های کوچک و متوسط و بزرگ است و امکانات به‌خصوصی را با کاربری ساده و قیمتی مناسب در اختیار می‌گذارد.

برخی از امکانات برجسته و ویژهٔ نرم‌افزار حسابداری شرکتی هلو عبارت است از: ثبت انواع عملیات حسابداری و گزارش‌های پیشرفته، مدیریت دقیق امور مالی و حسابداری، امکان استفادۀ هم‌زمان از فرم امور مالی اتوماتیک برای ثبت سند اتوماتیک و نیز فرم صدور سند به‌منظور ثبت سندهای حرفه‌ای، امکان ایجاد سطح دسترسی برای ثبت اسناد و ثبت اسناد به‌صورت دائم یا موقت.

فهرست کامل امکانات این محصول را می‌توانید در بالای همین صفحه مشاهده کنید.

 

نرم‌افزار حسابداری شرکتی هلو برای چه سازمان‌ها یا افرادی مناسب است؟

نرم‌افزار حسابداری شرکتی هلو برای واحدهای تجاری کوچک و متوسطی مناسب است که نیازهایی متفاوت با کسب‌وکارهای فروشگاهی دارند.

 

چرا باید نرم‌افزار حسابداری شرکتی هلو را بخرم؟

فرقی نمی‌کند که کسب‌وکار شما کوچک است یا بزرگ، برای مدیریت مخارج و درآمد و نظارت بر کسب‌وکارتان باید از نرم‌افزار حسابداری استفاده کنید. در هر کسب‌وکاری، اگر حساب دارایی خود را نداشته باشید، با مشکل روبه‌رو می‌شوید. برای همین اساس، مدیران حرفه‌ای‌ شرکت‌ها ترجیح می‌دهند از سیستم حسابداری شرکتی استفاده کنند تا خریدها، فروش‌ها، پرداخت‌ها و سودها را به‌دقت بررسی کنند، سوابق تجاری و مالی شرکت را ثبت کرده و بر جریان پول نقد نظارت کنند.

 

امکانات نرم افزار

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✓ کلیه امکانات نسخه ساده(۲۱)
✓ حواله بين انبارها
✓ ثبت چکهاي اماني
✓ عملکرد و کنترل واسطه ها
✓ سطح دسترسي براي کاربران
✓ نمايش معين اشخاص با ريز کالاها و چکها
✓ تبديل سندهاي موقت به دائم و بالعکس
✓ ثبت هزينه در فاکتور, مغايرت گيري از بانک، صندوق طرف حسابها
✓ اعلام سررسيد اتوماتيک مهلت تسويه فاکتورها

✓ گزارش عملکرد دوره اي انبار

امکانات افزودنی

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

پرداخت به … دریافت از …( ۳۵۰,۰۰۰ تومان)

  ۴۵۰,۰۰۰ تومان)

  ۳۵۰,۰۰۰ تومان

  600,000 تومان

  ۳۵۰,۰۰۰ تومان

  ۷۰۰,۰۰۰ تومان

  ۴۵۰,۰۰۰ تومان

  (۷۰۰,۰۰۰ تومان)

 

  (۵۰۰,۰۰۰ تومان)

  (۴۵۰,۰۰۰ تومان)

 

   

  (۳۵۰,۰۰۰ تومان)

 

  (۶۰۰,۰۰۰ تومان)

  (۴۵۰,۰۰۰ تومان)

  (۳۵۰,۰۰۰ تومان)

  (۳۵۰,۰۰۰ تومان)

  (۳۵۰,۰۰۰ تومان)

 

  (۷۰۰,۰۰۰ تومان)

  (۴۵۰,۰۰۰ تومان)

  (۳۵۰,۰۰۰ تومان)

  (۳۵۰,۰۰۰ تومان)

 

  (۳۵۰,۰۰۰ تومان)

ادغام اسناد(خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)

 

  (۳۵۰,۰۰۰ تومان)

  (۳۵۰,۰۰۰ تومان)

  (۳۵۰,۰۰۰ تومان)

  (۵۰۰,۰۰۰ تومان)

  (۳۵۰,۰۰۰ تومان)

  (۵۰۰,۰۰۰ تومان)

  (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)

  (۸۵۰,۰۰۰ تومان)

  (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)

  (۳۵۰,۰۰۰ تومان)

  (۴۵۰,۰۰۰ تومان)

 

 

  (۳۵۰,۰۰۰ تومان)

  (۵۰۰,۰۰۰ تومان)

 

 

   

  ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان)

  (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)

  (450,000 تومان)

  (۳۵۰,۰۰۰ تومان)

 

تهران - جاده آبعلی - روبروی ورودی خرمدشت - پلاک 383 تلفن : 76216972-76216971 خط ویژه : 09905422254

whatsupinstagram
ضمانت اصل بودن کالاضمانت اصل بودن کالاارسال سریع و رایگانارسال سریع و رایگانتضمین بهترین کیفیتتضمین بهترین کیفیت
نماد اعتماد الکترونیکی