نرمافزار حسابداری شوفاژ و تهویه مطبوع هلو APEX برای استفاده توسط کلیهی توزیعکنندگان و فروشندگان سیستمهای سرمایشی و گرمایشی، شرکت های سرویس و نگهداری تأسیسات ساختمان، پمپهای سانتریفوژ و… جهت مدیریت امورمالی و حسابداری این کسب و کارها مناسب است.
نرمافزار حسابداری شوفاژ و تهویه مطبوع هلو APEX توسط شرکت مهندسی نرمافزار هلو با توجه به نیازهای صنف شوفاژ و تهویه مطبوع طراحی و تولید شده است. این نرمافزار علاوه بر دارا بودن تمامی ویژگیهای عمومی نرمافزارهای حسابداری هلو APEX، با ارائهی محیط کاربری آسان و امن، امکاناتی تخصصی را نیز برای مدیریت خرید و فروش در صنف شوفاژ و تهویه مطبوع فراهم کرده است. در این نرم افزار، پس از معرفی لوازم و سیستمهای سرمایشی و گرمایشی و تعریف خدمات سرویس و نگهداری، میتوان انواع فاکتور را صادر کرد و همچنین تمامی امور مربوط به حسابداری، کالا، انبار و … را انجام داد و در نهایت با استفاده از امکان گزارشگیری، بر کلیهی امور مربوط به کسب و کار نظارت و مدیریت کرد.
✓ معرفی کالا در گروهبندیهای متنوع و دلخواه کاربران بههمراه درج مشخصات محصول، برند، مدل و…
✓ معرفی انواع خدمات سرویس و نگهداری بهصورت کارهای خدماتی
✓ درج قیمت برای کالا
✓ تعریف و درج اطلاعات مشتریان و انواع طرف حسابها (خریدار، فروشنده و واسطه، کاربران، پیک و…)
✓ تعریف کاربران فروش و تعیین سطح دسترسی بر اساس وظایف برای پرسنل فروش و صندوق
✓ اتصال به دستگاه لیبلپرینت به منظور چاپ و درج بارکد بر روی کالاهای بدون بارکد
✓ تنظیمات مربوط به اتصال به پنل ارسال پیامک
✓ امکان طراحی و چاپ انواع فاکتور
✓ ارائهی پرينت فاکتور بهصورت فيشپرينت
✓ تنظیمات مربوط به فاکتور به عنوان مثال امکان انتخاب فروش منفی در فاکتور، تنظیمات استفاده از بارکدخوان و پیشفاکتورها و…
✓ تنظیمات مربوط به انواع تخفیف
✓ تنظیمات مربوط به سفارش کالا
✓ صدور انواع فاکتور خرید و فروش، فاکتور اشانتیون و پیشفاکتور و… با انواع روشهای پرداخت
✓ فاکتور تکفروشی مختص شوفاژ و تهویه مطبوع
✓ رزرو فاکتور
✓ ثبت سفارش
✓ مدیریت و نظارت بر فروش روزانه کاربران فروش
✓ تسویه فاکتورهای بیرونبر
✓ انجام حواله بین انبارها
✓ انبارگردانی
✓ گزارشهای عمومی و حسابداری، گزارشهای مربوط به چکها، مشخصات و موجودی کالا، گزارش از دفاتر کل و معین و تفضیلی و گزارش سود ناویژهی هر کالا
✓ گزارش از فروش روزانه به تفکیک کاربران و جمع فروش روزانه
✓ گزارش پیکها
✓ گزارش بهصورت تیتری و جزئی از فاکتورهای تاییدشده توسط صندوقدار و یا مدیر
✓ گزارش از فاکتورهای شامل کارتخوان
✓ گزارش موجودی و کاردکس کالاها
✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین
✓ وب سرویس فروشگاه اینترنتی
✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار
✓ امکان اجرا تحت وب جهت نصب در شعب مختلف
✓ سیستم وفادارسازی مشتریان
✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان
جدیدترین نسخه نرمافزار حسابداری هلو با نام Holoo APEX با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بهروزرسانی به نیازهای روز کاربران توجه ویژهای شده و در راستای برطرفکردن این خواستهها تغییرات کاربردی بسیاری در ظاهر و امکانات نرمافزارهای هلو APEX اعمال شده است.
✓ تجربه و رابط کاربری بهتر در حسابداری در نرمافزار شوفاژ و تهویه مطبوع
✓ تغییر کدهای (کدینگ) حسابداری شوفاژ و تهویه مطبوع
✓ استفاده آسانتر و سریعتر در محیط نرمافزار حسابداری
✓ امکانات جدید در فرم معرفی کالا و طرف حساب، فرم صدور فاکتور و …
امکانات نرمافزار
این نسخه شامل تمام امکانات سطح ساده شوفاژ و تهويه مطبوعبههمراه امکاناتی از قبیل:
✓ تعریف چندین قیمت برای کالاها
✓ سرشکن کردن هزینهها روی قیمت کالاها در فاکتور خرید
✓ پورسانت پلکانی و تعیین نحوه محاسبات پورسانت پلکانی
✓ راسگیری از تاریخ چکهای دریافتی و پرداختی
امکانات افزودنی
مغایرت بانکی و ... (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
تبدیل اسناد موقت به دائم و دائم به موقت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۶۵۰,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد(پیش نیاز= واسطه) (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد(خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت سند مشابه و معکوس (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۸۵۰,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور /فقط پرینت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (450,000 تومان)
سند اعشاری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (350,000 تومان)