نرم افزار فتوکپی و اوزالید ساده کد 83311

menuordersearch
pardismohasebshop.ir
نرم افزار فتوکپی و اوزالید ساده کد 83311
...

نرم افزار فتوکپی و اوزالید ساده کد 83311

(0)
(0)

ساده

رنگ و مدل کالا
ساده
تعداد
+
_
عدد موجود
0
3,230,000 تومان

توضیح و ویژگی های مهم

سوالی دارید؟

اگـر در رابطه با خرید این مـحصول سـوالی دارید، لطفا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید
021 76216971

پشتیبانی آنلاین

whatsupinstagram

توضیحات

نرم‌افزار حسابداری فتوکپی و اوزالید هلو APEX برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

تمامی کسب و کارهای فعال در حوزه‌های انتشارات، چاپ و تبلیغات، چاپخانه، صحافی و روزنامه می‌توانند از نرم‌افزار حسابداری فتوکپی و اوزالید هلو APEX برای ثبت اطلاعات محصولات و مشتریان و انجام امورمالی و حسابداری کسب و کار خود به‌راحتی استفاده کنند.

 

نرم افزار حسابداری انتشارات هلو

 

معرفی نرم‌افزار حسابداری فتوکپی و اوزالید هلو APEX

شرکت مهندسی نرم‌افزار هلو، نرم‌افزار حسابداری فتوکپی و اوزالید را با توجه به نیاز صنف فتوکپی و اوزالید طراحی و عرضه کرده است. نرم‌افزار حسابداری فتوکپی و اوزالید هلو APEX علاوه بر دارا بودن تمامی ویژگی‌های عمومی نرم‌افزارهای حسابداری هلو APEX با ارائه‌ی محیط کاربری آسان و امن، امکاناتی تخصصی را نیز برای مدیریت فعالیت‌ها و امور حسابداری در صنف چاپخانه،فتوکپی و اوزالید فراهم کرده است. در این نرم‌ افزار، پس از معرفی هر یک از خدمات فتوکپی و اوزالید با کد اختصاصی برای هر یک، می‌توان انواع فاکتور را صادر نمود، صندوق روزانه کاربران فروش را تایید کرد، به تمامی امور مربوط به حسابداری، کالا، انبار و … رسیدگی نمود و در نهایت با استفاده از امکان گزارش‌گیری، بر کلیه‌ی امور مربوط به کسب و کار نظارت و مدیریت کرد.

 

امکانات و ویژگی‌های نرم‌افزار حسابداری فتوکپی و اوزالید هلو APEX

✓ معرفی کالا در گروه‌بندی‌های متنوع و دلخواه کاربران به‌همراه درج مشخصات محصول، برند، مدل و …

✓ درج چندین قیمت برای کالا

✓ تعریف و درج اطلاعات مشتریان و انواع طرف حساب‌ها (خریدار، فروشنده و واسطه، کاربران، پیک و…)

✓ تعریف کاربران فروش و تعیین سطح دسترسی بر اساس وظایف برای پرسنل فروش و صندوق

✓ اتصال به دستگاه لیبل‌پرینت به منظور چاپ و درج بارکد بر روی کالا

✓ تنظیمات مربوط به اتصال به پنل ارسال پیامک

✓ امکان طراحی و چاپ انواع فاکتور

✓ ارائه‌ی پرينت فاکتور به‌صورت فيش‌پرينت

✓ تنظیمات مربوط به فاکتور به عنوان مثال امکان انتخاب فروش منفی در فاکتور، تنظیمات استفاده از بارکدخوان و پیش‌فاکتورها و…

✓ تنظیمات مربوط به انواع تخفیف

✓ تنظیمات مربوط به سفارش کالا

صدور انواع فاکتور خرید و فروش، فاکتور اشانتیون و پیش‌فاکتور و… با انواع روش‌های پرداخت

✓ فاکتور تک‌فروشی مختص فتوکپی و اوزالید

✓ رزرو فاکتور

✓ ثبت سفارش

✓ مدیریت و نظارت بر فروش روزانه کاربران فروش

✓ تسویه فاکتورهای بیرون‌بر

✓ انجام حواله بین انبارها

✓ انبارگردانی

✓ گزارش‌های عمومی و حسابداری، گزارش‌های مربوط به چک‌ها، مشخصات و موجودی کالا، گزارش از دفاتر کل و معین و تفضیلی و گزارش سود ناویژه هر کالا

✓ گزارش از فروش روزانه به تفکیک کاربران و جمع فروش روزانه

✓ گزارش پیک‌ها

✓ گزارش به‌صورت تیتری و جزئی از فاکتورهای تاییدشده توسط صندوق‌دار و یا مدیر

✓ گزارش از فاکتورهای شامل کارت‌خوان

✓ گزارش موجودی و کاردکس کالاها

 

فاکتور فروش اختصاصی نرم افزار حسابداری فتوکپی و اوزالید هلو

زیرسیستم های توسعه کسب و کارها :

✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین

✓ وب سرویس فروشگاه اینترنتی

✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار

✓ امکان اجرا تحت وب جهت نصب در شعب مختلف

✓ سیستم وفادارسازی مشتریان

✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان

درباره نرم‌افزار جدید فتوکپی و اوزالید هلو APEX؛ کار را به کاردان بسپارید

جدیدترین نسخه نرم‌افزار حسابداری هلو با نام Holoo Apex با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این به‌روزرسانی به نیازهای روز کاربران توجه ویژه‌ای شده و در راستای برطرف‌کردن این خواسته‌ها تغییرات کاربردی بسیاری در ظاهر و امکانات نرم‌افزارهای هلو اعمال شده است.

✓ تجربه و رابط کاربری بهتر در حسابداری در نرم‌افزار فتوکپی و اوزالید

✓ تغییر کدهای (کدینگ) حسابداری فتوکپی و اوزالید

✓ استفاده آسان‌تر و سریع‌تر در محیط نرم‌افزار حسابداری

✓ امکانات جدید در فرم معرفی کالا و طرف حساب، فرم صدور فاکتور و …


امکانات نرم‌افزار

✓ عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک، بانک و عملیات مالی به‌صورت اتوماتیک
✓ تعریف و درج اطلاعات مشتریان و انواع طرف‌حساب‌ها (خریدار، فروشنده، کاربران)
✓ معرفی انواع کالا و خدمات به‌همراه درج مشخصات، برند، مدل و …
✓ تعیین حداقل و حداکثر تعداد برای کالاها
✓ عملیات ثبت سفارش خرید و فروش
✓ صدور فاکتور اختصاصی برای فتوکپی و اوزالید


امکانات افزودنی
حواله بین انبارها (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
معین اشخاص همراه باریز کالاها و چک ها (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
واسطه (۸۰۰,۰۰۰ تومان)
سطح دسترسی کاربران (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت چکهای ضمانتی(امانی) (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
مغایرت بانکی و ... (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
پرداخت به … دریافت از … (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تیپ قیمت (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
دسته بندی طرف حسابها و چکها (منطقه بندی) (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خروجی Text، Excel، HTML (600,000 تومان)
گزارش عملکرد کالا طی دوره (۷۵۰,۰۰۰ تومان)
کاردکس ریالی کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۶۵۰,۰۰۰ تومان)
امکان ورود لیستی اسناد دریافتی و پرداختی(ورود لیستی چک) (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تعیین حداکثر مبلغ وتعدادچک درهرماه (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
تعیین حداقل و حداکثر مبلغ برای هر کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران از یک تاریـخ خاص (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران بر اساس تاریخ فاکتور فروش (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد(پیش نیاز=واسطه) (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
کنترل کد فروشنده (زمان صدور فاکتور) (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
توضیحات پیش فرض (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ادغام معین چند طرف حساب (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت کرایه مشتری درفاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ثبت سنددرپیش فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش کالاهای فروش نرفته (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد(خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
لیست سیاه مشتریان (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
توضیحات چند سطری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش ریز قیمت درپرینت فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تسویه فاکتوربه فاکتور (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت هزینه در فاکتور خرید- ثبت هزینه در فاکتور فروش (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
طراحی فاکتور و گزارشات توسط کاربر (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۱,۶۰۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۸۵۰,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
چاپ بارکد (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور/فقط پرینت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش فاکتوراشخاص (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
بدهکاران هرروز (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ وصول چک های خروجی (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
انبارگردانی CD400 (1,500,000 تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (450,000 تومان)
سند اعشاری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (350,000 تومان)
چاپ فیش نقدی صدور به بانک (۱۱۷,۰۰۰ تومان)

تهران - جاده آبعلی - روبروی ورودی خرمدشت - پلاک 383 تلفن : 76216972-76216971 خط ویژه : 09905422254

whatsupinstagram
ضمانت اصل بودن کالاضمانت اصل بودن کالاارسال سریع و رایگانارسال سریع و رایگانتضمین بهترین کیفیتتضمین بهترین کیفیت
نماد اعتماد الکترونیکی