نرمافزار حسابداری لوازم التحریر هلو APEX در جهت تامین نیازهای فعالان صنف لوازمالتحریر، به طیف بزرگی از فروشندگان، خریداران، واسطهها و تولیدکنندگان انواع نوشتافزار و ملزومات اداری، ابزار طراحی و مهندسی، فروش لوازم معماری، لوازم هنری و گرافیک، نوشتافزار فانتزی، وسایل بازی فکری و سرگرمی و فروش وسایل کمکآموزشی، امکانات لازم را جهت انجام امور مالی و حسابداری ارائه میدهد. مشاغل زیر میتوانند از پنل لوازم التحریر برای کسب و کارهای خرده و عمده فروشی مرتبط با این صنف استفاده کنند:
نرمافزار حسابداری لوازم التحریر هلو APEX یکی از نرمافزارهای مشاغل هلو است که بهمنظور برطرف ساختن نیازهای حسابداری در صنف تولید و فروش لوازم التحریر طراحی شده است. با توجه به تنوع روشهای فروش در این صنف، امکان فروش بر اساس تعریف پک محصولات لوازم التحریر از طریق مونتاژ کالاها براساس انتخاب مشتری در این نرمافزار تعریف شده که کمک شایانی به فروشندگان این صنف میکند.
یکی از قابلیتهای این نرمافزار امکان اتصال به دستگاه لیبلپرینت و چاپ بارکد است. با نصب بارکد بر هر کالا، اجرای اتوماسیون فروش دقیقتر و سریعتر میشود و علاوه بر اینکه تسویهی سبد خرید مشتری و چاپ فاکتور با سرعت و بیخطا انجام میشود، کاربر انبار نیز در همان لحظه میتواند گزارش موجودی انبار را بهروزرسانی کرده و میزان فروش و سود هر کالا را مشخص نماید.
✓ معرفی کالاها در گروهبندیهای متنوع و دلخواه کاربران و درج مشخصات فنی، برند، مدل و…
✓ درج چندین قیمت برای کالاها
✓ تعریف و درج اطلاعات مشتریان و انواع طرف حسابها (خریدار، فروشنده و واسطه، کاربران، پیکها و…)
✓ تعریف کاربران فروش و تعیین سطح دسترسی به صندوقها برای پرسنل فروش بر اساس وظایفشان
✓ تنظیمات مربوط به اتصال به دستگاه ارسال پیامک
✓ امکان طراحی و چاپ انواع فاکتور
✓ تنظیمات مربوط به فاکتور به عنوان مثال امکان انتخاب فروش منفی در فاکتور، تنظیمات استفاده از بارکدخوان و پیش فاکتور و…
✓ تنظیمات مربوط به انواع تخفیف
✓ تنظیمات مربوط به سفارش کالا
✓ صدور انواع فاکتور خرید و فروش، فاکتور اشانتیون و پیش فاکتور و… با انواع روشهای پرداخت
✓ رزرو فاکتور
✓ تعریف پک محصولات لوازم التحریر از طریق مونتاژ کالاها بر اساس انتخاب مشتری
✓ درج سفارش مونتاژ
✓ تغییر اتوماتیک قیمت فروش بر اساس درصدی از قیمت خرید محصولات
✓ تجزیه کالا به واحدهای کوچکتر
✓ مدیریت و نظارت بر فروش روزانه کاربران فروش
✓ تسویه فاکتورهای بیرونبر
✓ عملیات انبارگردانی
✓ گزارشهای عمومی و حسابداری، گزارشهای مربوط به چکها، فاکتورها، مونتاژهای انجامشده، مشخصات و موجودی کالا، گزارش از دفاتر کل و معین و تفضیلی و گزارش سود ناویژه هر کالا
✓ گزارش از فروش روزانه به تفکیک کاربران و جمع فروش روزانه
✓ گزارش پیکها
✓ گزارش بهصورت تیتری و جزئی از فاکتورهای تاییدشده توسط صندوقدار و یا مدیر
✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین
✓ وب سرویس فروشگاه اینترنتی
✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار
✓ امکان اجرا تحت وب جهت نصب در شعب مختلف
✓ سیستم وفادارسازی مشتریان
✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان
جدیدترین نسخه نرمافزار حسابداری هلو با نام Holoo APEX با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بهروزرسانی به نیازهای روز کاربران توجه ویژهای شده و در راستای برطرفکردن این خواستهها تغییرات کاربردی بسیاری در ظاهر و امکانات نرمافزارهای هلو APEX اعمال شده است.
✓ تجربه و رابط کاربری بهتر در حسابداری در نرمافزار لوازم التحریر
✓ تغییر کدهای (کدینگ) حسابداری لوازم التحریر
✓ استفاده آسانتر و سریعتر در محیط نرمافزار حسابداری
✓ امکانات جدید در فرم معرفی کالا و طرف حساب، فرم صدور فاکتور و …
امکانات نرمافزار
✓ عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک، بانک و عملیات مالی بهصورت اتوماتیک
✓ تعریف و ایجاد دسترسیهای خاص برای مدیر، صندوقدار، حسابدار و …
✓ معرفی کالاها بههمراه درج مشخصات محصول، برند، مدل و…
✓ تعریف واسطهها و گزارش مربوط به واسطهها
✓ قابلیت درج حوالهی بین انبارها برای انتقال کالاها
✓ تعیین حداقل و حداکثر مبلغ و تعداد برای محصولات
امکانات افزودنی
مغایرت بانکی و ... (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
پرداخت به … دریافت از … (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تیپ قیمت (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
دسته بندی طرف حسابها و چکها (منطقه بندی) (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خروجی Text، Excel، HTML (600,000 تومان)
کاردکس ریالی کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۶۵۰,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران از یک تاریـخ خاص (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران بر اساس تاریخ فاکتور فروش (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد(پیش نیاز=واسطه) (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت سنددرپیش فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد(خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
توضیحات چند سطری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
طراحی فاکتور و گزارشات توسط کاربر (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۸۵۰,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
پرینت چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور /فقط پرینت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (450,000 تومان)
tag انبار گردانی (350,000 تومان)
سند اعشاری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پیامک (۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان)