این نرمافزار برای استفاده در کلیهی فروشگاهها و کارگاههای تولید لوازم بهداشتی و مصالح ساختمانی مناسب است.
در فروشگاههای لوازم بهداشتی و مصالح ساختمانی با تنوع کالا و تعدد شیوههای تسویه حساب و روشهای متفاوت فروش کالا روبهرو هستیم، ازاینرو حسابداری این صنف نیازمند سیستم جامع و یکپارچهای است که در نهایت دقت و امنیت عملیات مالی و حسابداری را انجام داده و به مدیریت فروش کمک کند.
نرمافزار حسابداری لوازم بهداشتی و مصالح ساختمانی هلو APEX یکی از نرمافزارهای ویژهی مشاغل هلو APEX است که دارای امکانات تخصصی برای کاربرد در صنف لوازم بهداشتی و مصالح ساختمانی است.
✓ عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک، بانک و عملیات مالی بهصورت اتوماتیک
✓ تعریف و ایجاد دسترسیهای خاص برای مدیر، صندوقدار، حسابدار و …
✓ معرفی انواع لوازم بهداشتی و مصالح ساختمانی بههمراه درج مشخصات کالا، برند، مدل و…
✓ تعریف واسطهها و گزارش مربوط به واسطهها
✓ صدور بارنامه فاکتور و گزارش بارنامه فاکتور
✓ ثبت هزینهی حمل و باربری بهصورت ریالی یا درصدی
✓ قابلیت درج حوالهی بین انبارها برای انتقال کالاها
✓ تعیین حداقل و حداکثر مبلغ و تعداد برای کالاها
✓ اتصال به صندوقهای فروشگاهی، پوزهای بانکی، فیشپرینتر، نمایشگر مشتری و بارکدخوان
✓ گزارش موجودی کالا و کاردکس کالا
✓ گزارش سود هر کالا، هر فاکتور، هر طرف حساب در بازه زمانی مختلف و گزارش سود و زیان بهصورت کلی
✓ گزارش آماری از مبالغ فاکتورها، بدهکاری یا بستانکاری طرف حسابها، میزان خرید و فروش ماههای سال، موجودی ریالی و تعدادی کالاها، سود ماهیانه و …
✓ گزارشگیری از ریز کالا و اسناد در صورت حساب اشخاص
✓ تعریف چندین قیمت برای کالاها
✓ تولید و تعریف فرمول تولید و گزارشهای مربوط به تولید
✓ پورسانت پلکانی و تعیین نحوه محاسبات پورسانت پلکانی
✓ گزارش مرور حسابها برای مشاهده مانده حسابها در سه سطح کل، معین، تفصیلی
✓ راسگیری از تاریخ چکهای دریافتی و پرداختی
✓ گزارش کاردکس ریالی کالا
✓ تعریف دو واحدی انبار (وزن در کیسه، تعداد در بسته، تعداد در کارتن و …)
✓ نمایش سابقه خرید و فروش کالاها و طرف حسابها
✓ گزارش از خلاصه فاکتورها و اسناد
✓ گزارشگیری از ریز پرداختیها و دریافتیها
✓ گزارش عملکرد کاربران (حذف، اصلاح و صدور انواع فاکتور، سند، چک و …)
✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین
✓ وب سرویس فروشگاه اینترنتی
✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار
✓ امکان اجرا تحت وب جهت نصب در شعب مختلف
✓ سیستم وفادارسازی مشتریان
✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان
جدیدترین نسخه نرمافزار حسابداری هلو با نام Holoo APEX با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بهروزرسانی به نیازهای روز کاربران توجه ویژهای شده و در راستای برطرفکردن این خواستهها تغییرات کاربردی بسیاری در ظاهر و امکانات نرمافزارهای هلو APEX اعمال شده است.
✓ تجربه و رابط کاربری بهتر در حسابداری در نرمافزار لوازم بهداشتی و مصالح ساختمانی
✓ تغییر کدهای (کدینگ) حسابداری لوازم بهداشتی و مصالح ساختمانی
✓ استفاده آسانتر و سریعتر در محیط نرمافزار حسابداری
✓ امکانات جدید در فرم معرفی کالا و طرف حساب، فرم صدور فاکتور و …
امکانات نرمافزار
✓ عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک، بانک و عملیات مالی بهصورت اتوماتیک
✓ تعریف و ایجاد دسترسیهای خاص برای مدیر، صندوقدار، حسابدار و …
✓ معرفی انواع لوازم بهداشتی و مصالح ساختمانی بههمراه درج مشخصات کالا، برند، مدل و…
✓ تعریف واسطهها و گزارش مربوط به واسطهها
✓ صدور بارنامه فاکتور و گزارش بارنامه فاکتور
✓ ثبت هزینهی حمل و باربری بهصورت ریالی یا درصدی
امکانات افزودنی
مغایرت بانکی و ... (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
پرداخت به … دریافت از … (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تیپ قیمت (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
دسته بندی طرف حسابها و چکها (منطقه بندی) (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خروجی Text، Excel، HTML (600,000 تومان)
کاردکس ریالی کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۶۵۰,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
تعیین حداقل و حداکثر مبلغ برای هر کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران از یک تاریـخ خاص (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران بر اساس تاریخ فاکتور فروش (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت سنددرپیش فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد(خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
توضیحات چند سطری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
طراحی فاکتور و گزارشات توسط کاربر (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۸۵۰,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
پرینت چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور/فقط پرینت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
سند اعشاری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (350,000 تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پیامک (۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان)