تولیدکنندگان، خریداران، فروشندگان، توزيعکنندگان و تعمیرکنندگان انواع تجهيزات و لوازم پزشکی و آزمايشگاهی میتوانند از این نرمافزار برای ثبت اطلاعات محصولات و مشتریان و انجام امور مالی و حسابداری کسب و کار خود بهراحتی استفاده کنند.
نرمافزار حسابداری لوازم پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی هلو APEX توسط شرکت مهندسی نرمافزار هلو با توجه به نیاز صنف فروشندگان لوازم پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی طراحی و تولید شده است. این نرمافزار که تمامی ویژگیهای عمومی نرمافزارهای حسابداری هلو APEX را دربرمیگیرد، امکاناتی تخصصی را نیز برای مدیریت صنف فروش لوازم پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی، در محیط کاربری آسان و امن فراهم کرده است. در این نرمافزار، پس از معرفی لوازم پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی با کد اختصاصی برای هر یک، میتوان انواع فاکتور را صادر نمود، صندوق روزانه کاربران فروش را تایید کرد و تمامی امور مربوط به حسابداری، کالا، انبار و … را انجام داد و در نهایت با استفاده از امکان گزارشگیری، بر کلیهی امور مربوط به کسب و کار نظارت و مدیریت کرد.
✓ عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک، بانک و عملیات مالی بهصورت اتوماتیک
✓ معرفی انواع تجهیزات و لوازم پزشکی و دندانپزشکی بههمراه درج مشخصات، برند، مدل و…
✓ تعیین حداقل و حداکثر تعداد برای کالاها
✓ عملیات ثبت سفارش خرید و فروش
✓ صدور فاکتور اختصاصی برای لوازم پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی
✓ گزارش از جمع فروش روزانه کاربران صندوق
✓ گزارش سود هر کالا، هر فاکتور، هر طرف حساب در بازه زمانی مختلف و گزارش سود و زیان بهصورت کلی
✓ اتصال به صندوقهای فروشگاهی، پوزهای بانکی، فیشپرینتر، نمایشگر مشتری و بارکدخوان
✓ تعریف و ایجاد دسترسیهای خاص برای مدیر، صندوقدار، حسابدار و …
✓ تعیین حداقل و حداکثر مبلغ برای کالاها
✓ تعریف واسطهها و ویزیتورها و گزارش مربوط به آنها
✓ قابلیت درج حوالهی بین انبارها برای انتقال کالاها
✓ گزارشگیری از ریز کالا و اسناد در صورت حساب اشخاص
✓ اتصال به لیبلپرینتر و چاپ بارکد مختص کالاهای فاقد بارکد
✓ تعریف چندین قیمت برای کالاها
✓ پورسانت پلکانی و تعیین نحوه محاسبات پورسانت پلکانی
✓ گزارش کاردکس ریالی کالا
✓ گزارش مرور حسابها برای مشاهده مانده حسابها در سه سطح کل، معین، تفصیلی
✓ تعریف دو واحدی انبار (تعداد در بسته، تعداد در کارتن و …)
✓ نمایش سابقه خرید و فروش کالاها و طرف حسابها
✓ گزارش از خلاصه فاکتورها و اسناد
✓ گزارشگیری از ریز پرداختیها و دریافتیها
✓ گزارش عملکرد کاربران (حذف، اصلاح و صدور انواع فاکتور، سند، چک و …)
✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین
✓ وب سرویس فروشگاه اینترنتی
✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار
✓ امکان اجرا تحت وب جهت نصب در شعب مختلف
✓ سیستم وفادارسازی مشتریان
✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان
جدیدترین نسخه نرمافزار حسابداری هلو با نام Holoo APEX با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بهروزرسانی به نیازهای روز کاربران توجه ویژهای شده و در راستای برطرفکردن این خواستهها تغییرات کاربردی بسیاری در ظاهر و امکانات نرمافزارهای هلو APEX اعمال شده است.
✓ تجربه و رابط کاربری بهتر در حسابداری در نرمافزار لوازم پزشکی،آزمایشگاهی و دندانپزشکی
✓ تغییر کدهای (کدینگ) حسابداری لوازم پزشکی،آزمایشگاهی و دندانپزشکی
✓ استفاده آسانتر و سریعتر در محیط نرمافزار حسابداری
✓ امکانات جدید در فرم معرفی کالا و طرف حساب، فرم صدور فاکتور و …
امکانات نرمافزار
این نسخه شامل تمام امکانات سطح پیشرفته لوازم پزشکی، آزمایشگاهی و دندانپزشکی بههمراه امکاناتی از قبیل:
✓ تعریف چندین قیمت برای کالاها
✓ پورسانت پلکانی و تعیین نحوه محاسبات پورسانت پلکانی
✓ گزارش کاردکس ریالی کالا
✓ گزارش مرور حسابها برای مشاهده مانده حسابها در سه سطح کل، معین، تفصیلی
امکانات افزودنی
۱۰ شرکتی (۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
مغایرت بانکی و ... (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
تبدیل اسناد موقت به دائم و دائم به موقت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۶۵۰,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد(پیش نیاز=واسطه) (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد(خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت سند مشابه و معکوس (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۸۵۰,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و پیش فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (450,000 تومان)
سند اعشاری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (350,000 تومان)