فروشندگان انواع کاشی و سرامیک، کارگاههای سنگبری و همه مشاغل مرتبط با تزئینات و طراحی و خدمات ساختمانی میتوانند از نرم افزار حسابداری کاشی و سرامیک هلو APEX برای ثبت اطلاعات کالا و مشتریان و انجام امور مالی و حسابداری صنف خود به راحتی استفاده کنند.
نرمافزار حسابداری کاشی و سرامیک هلو APEX دارای امکانات لازم برای مدیریت خرید و فروش کالاهایی است که نیاز به تعریف کد و کلاس به صورت مجزا دارند. در این نرم افزار امکان معرفی انواع کاشی و سرامیک در گروهبندیهای مختلف وجود دارد و در هنگام صدور انواع فاکتور، میتوان کالای موردنظر را بر اساس کد و کلاس مجزا انتخاب کرد و برای هر سطر کالا، تخفیف در نظر گرفت. نرمافزار حسابداری کاشی و سرامیک هلو APEX، علاوه بر امکانات عمومی نرمافزارهای حسابداری هلو APEX از قبیل ثبت انواع فاکتور، ثبت عملیات مالی، انبارگردانی، مدیریت چک و بانک و … دارای امکانات ویژه و پیشرفتهای برای استفاده در صنف کاشی و سرامیک است که با توجه به نیازهای حسابداری این صنف طراحی شده است. نرمافزار کاشی و سرامیک هلو APEX در نسخهها و سطوح تک کاربره و چند کاربره (شبکه) ارائه شده است.
✓ عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک، بانک و عملیات مالی بهصورت اتوماتیک
✓ تعریف و ایجاد دسترسیهای خاص برای مدیر، صندوقدار، حسابدار و …
✓ تعریف واسطه ها و گزارش مربوط به واسطه ها
✓ معرفی انواع کاشی و سرامیک و تعیین کد و کلاس به تفکیک هر کالا
✓ تعریف دو واحدی انبار (تعریف متراژ در هر کارتن برای هر نوع کاشی و سرامیک)
✓ صدور انواع فاکتور با انتخاب کالا بر اساس کد و کلاس تعریفشده
✓ تعیین حداقل و حداکثر مبلغ و تعداد برای محصولات
✓ قابلیت درج حوالهی بین انبارها برای انتقال کالاها
✓ کنترل انبار بر اساس کد و کلاس کاشی و سرامیک
✓ گزارش موجودی تعدادی و کارتنی کاشی و سرامیک ها به تفکیک کد و کلاس
✓ گزارش کاردکس کاشی و سرامیکها به تفکیک کد و کلاس
✓ گزارش سود هر کالا، هر فاکتور، هر طرف حساب در بازه زمانی مختلف و گزارش سود و زیان بهصورت کلی
✓ گزارش آماری از مبالغ فاکتورها، بدهکاری یا بستانکاری طرف حسابها، میزان خرید و فروش ماههای سال، موجودی ریالی و تعدادی کالاها، سود ماهیانه و …
✓ گزارشگیری از ریز کالا و اسناد در صورت حساب اشخاص
✓ اتصال به صندوقهای فروشگاهی، پوزهای بانکی، فیشپرینتر، نمایشگر مشتری و بارکدخوان
✓ تعریف چندین قیمت برای کالاها
✓ تولید و تعریف فرمول تولید و گزارشهای مربوط به تولید
✓ پورسانت پلکانی و تعیین نحوه محاسبات پورسانت پلکانی
✓ نمایش سابقه خرید و فروش کالاها و طرف حسابها
✓ گزارش مرور حسابها برای مشاهده مانده حسابها در سه سطح کل، معین، تفصیلی
✓ راسگیری از تاریخ چکهای دریافتی و پرداختی
✓ گزارش کاردکس ریالی کالا
✓ گزارش از خلاصه فاکتورها و اسناد
✓ گزارشگیری از ریز پرداختیها و دریافتیها
✓ گزارش عملکرد کاربران (حذف، اصلاح و صدور انواع فاکتور، سند، چک و …)
✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین
✓ وب سرویس فروشگاه اینترنتی
✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار
✓ امکان اجرا تحت وب جهت نصب در شعب مختلف
✓ سیستم وفادارسازی مشتریان
✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان
جدیدترین نسخه نرمافزار حسابداری هلو با نام Holoo APEX با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بهروزرسانی به نیازهای روز کاربران توجه ویژهای شده و در راستای برطرفکردن این خواستهها تغییرات کاربردی بسیاری در ظاهر و امکانات نرمافزارهای هلو APEX اعمال شده است.
✓ تجربه و رابط کاربری بهتر در حسابداری در نرمافزار کاشی و سرامیک
✓ تغییر کدهای (کدینگ) حسابداری کاشی و سرامیک
✓ استفاده آسانتر و سریعتر در محیط نرمافزار حسابداری
✓ امکانات جدید در فرم معرفی کالا و طرف حساب، فرم صدور فاکتور و …
امکانات نرمافزار
✓ عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک، بانک و عملیات مالی بهصورت اتوماتیک
✓ تعریف و ایجاد دسترسیهای خاص برای مدیر، صندوقدار، حسابدار و …
✓ تعریف واسطه ها و گزارش مربوط به واسطه ها
✓ معرفی انواع کاشی و سرامیک و تعیین کد و کلاس به تفکیک هر کالا
✓ تعریف دو واحدی انبار (تعریف متراژ در هر کارتن برای هر نوع کاشی و سرامیک)
✓ صدور انواع فاکتور با انتخاب کالا بر اساس کد و کلاس تعریفشده
امکانات افزودنی
مغایرت بانکی و ... (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
پرداخت به … دریافت از … (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تیپ قیمت (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
دسته بندی طرف حسابها و چکها (منطقه بندی) (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خروجی Text، Excel، HTML (600,000 تومان)
کاردکس ریالی کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۶۵۰,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
تعیین حداقل و حداکثر مبلغ برای هر کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران از یک تاریـخ خاص (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران بر اساس تاریخ فاکتور فروش (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد (پیش نیاز=واسطه) (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
رأس چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت سنددرپیش فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد(خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
توضیحات چند سطری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
طراحی فاکتور و گزارشات توسط کاربر (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۲,۶۰۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۸۵۰,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
پرینت چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ترازو دیجیتال (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور/فقط پرینت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (450,000 تومان)
سند اعشاری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (350,000 تومان)
پیامک (۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان)