نرمافزار حسابداری کافه و رستوران هلو APEX یکی از مجموعه نرمافزارهای حسابداری مشاغل است که با ارائه امکانات تخصصی در چندین سطح و بهطور تخصصی برای رستوران و کافهها طراحی و پیادهسازی شده است. این نسخه از نرمافزار علاوه بر کافهها و کافیشاپها در رستورانها، کترینگها، رستورانهای زنجیرهای و مجموعههایتهیه غذا نیز کاربرد دارد.
به صاحبان کافهها و رستورانها برای کارآمدتر شدن و افزایش سرعت انجام امور کافه و رستوران کمک میکند. میتوانید بر اساس اطلاعاتی که در نرمافزار وارد میکنید، میزها را به مشتریان اختصاص دهید و به راحتی با استفاده از منوهایی که طراحی و تعیین کردهاید، سفارشهای مشتریان را دریافت و فاکتور صادر کنید. در صورت لزوم میتوانید فاکتور باز و موقت صادر کنید تا مشتری بتواند در سفارش خود تغییر ایجاد کند یا اگر سفارش بیرونبر داشته باشید، فاکتور نهایی را بعد از ارسال غذا توسط پیک صادر کنید. انجام تمام این مراحل توسط چند کاربر بهطور همزمان امکانپذیر است و این باعث افزایش سرعت در خدمترسانی به مشتریان کافه و رستوران میشود. از طرفی با استفاده از لیست موجودی مواد اولیه و مدیریت انبارها، تصمیمگیری در مورد استفاده، تهیه و خرید کالاهای مورد نیاز کافه و آشپزخانه سریعتر انجام میشود. با امکان دریافت گزارشهای متنوع، مدیران از وضعیت فروش و صندوقهای فروش آگاهی کامل پیدا کرده و میتوانند نسبت به رفع مشکلات و ارتقا خدمات تصمیمگیری بهتر و دقیقتری داشته باشند
امکانات نرمافزار حسابداری کافه هلو APEX منطبق بر فرآیندها و فعالیتهای صنف کافه طراحی شدهاست و بهاین ترتیب همهی امور کافه و رستوران اعم از تهیه مواد و منوی غذاها، اطلاعات میزها، روشهای متنوع قیمتگذاری و صدور فاکتور، نظارت بر کار پرسنل، پیکها و نقدینگی صندوقها با سرعت و بهصورت مکانیزه انجام میشود.
نرمافزار حسابداری کافه در نسخهها و سطوح تککاربره و چند کاربره (شبکه) تولید شده است.
✓ تعریف انواع کالاها و مواد غذایی
✓ ایجاد گروهبندیهای برای مواد اولیه
✓ تعریف انواع طرف حساب اعم از مشتریان، کارکنان، خریداران، فروشندگان، واسطهها، پیک و … با امکان اختصاص شماره اشتراک
✓ ورود اطلاعات میزها
✓ تعریف انواع کاربران به عنوان صندوقدار کافه و رستوران و ایجاد سطح دسترسی متناسب با هر صندوقدار
✓ تنظیمات مربوط به ثبت اتوماتیک سفارش خرید کالاهای با حداقل موجودی
✓ تنظیمات مربوط به امکان صدور فاکتور، استفاده از شماره میز در فاکتور، امکان تغییر قیمت توسط کاربر و…
✓ اضافه کردن سر تیتر دلخواه
✓ امکان تغییر تنظیمات در پرینت فاکتور به دلخواه کاربر
✓ انتخاب انواع نمونه فیش پرینتر
✓ تنظیمات مربوط به طراحی منو و انتخاب نحوه نمایش منو در فاکتور
✓ اتصال به کالر آیدی (نمایشگر تلفن) برای نمایش شماره مشتریان
✓ آنالیز آیتمهای کافه و رستوران با استفاده از تعریف فرمول تولید و ثبت چند دستور تولید
✓ محاسبه قیمت تمامشدهی هر آیتم
✓ صدور فاکتور مختص کافه و رستوران
✓ صدور فاکتور بیرونبر و تسویه با پیک
✓ امکان ثبت موقت و نهایی فاکتورها
✓ امکان تسویه موقت فاکتورهای بیرونبر
✓ تایید صندوق کاربران فروش توسط کاربران یا مدیر
✓ نظارت و تایید فروش روزانه کاربران توسط مدیر
✓ صدور همزمان فیش برای مشتری، کافه، کافیشاپ، بوفه و مدیر کافه و رستوران
✓ اپلیکیشن اندرویدی سفارشگیری کافه و رستوران برای ثبت سفارش بر سر میزها (اپلیکیشن شامل هزینه است)
✓ تهیه گزارش تیتر فاکتور
✓ گزارش جزئیات فاکتورهای تاییدشده توسط صندوقدار و مدیر
✓ تهیه لیست از کالاهای کمتر از حداقل تعداد
✓ گزارش جمع فروش روزانه
✓ تهیه لیستی از کالاهای درجشده در فاکتور کافه و رستوران
✓ گزارش پیکها
✓ اتصال به مانیتورهای لمسی و کشوی پول
✓ اتصال به کیوسک سفارشگیر و تسویه (روی همه سطحها غیر از اتوماسیون تخصصی شامل هزینه است)
✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین
✓ وبسرویس فروشگاه اینترنتی
✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار
✓ امکان اجرا تحت وب برای نصب در شعبههای مختلف
✓ سیستم وفادارسازی مشتریان
✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان
جدیدترین نسخه نرمافزار حسابداری هلو با نام Holoo APEX با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بهروزرسانی به نیازهای روز کاربران توجه ویژهای شده و در راستای برطرفکردن این خواستهها تغییرات کاربردی بسیاری در ظاهر و امکانات نرمافزارهای هلو APEX اعمال شده است.
✓ تجربه و رابط کاربری بهتر در حسابداری در نرمافزار کافه و رستوران
✓ تغییر کدهای (کدینگ) حسابداری کافه و رستوران
✓ استفاده آسانتر و سریعتر در محیط نرمافزار حسابداری
✓ امکانات جدید در فرم معرفی کالا و طرف حساب، فرم صدور فاکتور و …
امکانات نرمافزار
این نسخه شامل تمام امکانات سطح پیشرفته کافه و رستوران بههمراه امکاناتی از قبیل:
✓ تعریف دو واحدی انبار (تعداد در بسته، تعداد درکارتن و …)
✓ نمایش سابقه خرید و فروش محصولات و طرف حسابها
✓ گزارش از خلاصه فاکتور ها و اسناد
✓ گزارشگیری از ریز پرداختیها و دریافتیها
✓ گزارش عملکرد کاربران (حذف، اصلاح و صدور انواع فاکتور، سند، چک و …)
امکانات افزودنی
۱۰ شرکتی (۱۳,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
تجزیه
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور
عدم نمایش معین یک منطقه خاص
پرینت حواله پخش
شماره سریال
شماره دوم فاکتـور
فاکتور اشانتیون
پورسانت سطری
دو واحدی انبار
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی
چندارزی جدید
هزینه حمل
ترازوی دیجیتال
عدم ثبت سند و فاکتور /فقط پرینت
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور
گزارش عملکرد کاربران
استفاده از دستگاه Caller ID
سند اعشاری
tag انبارگردانی
تولید اتوماتیک بر اساس فرمول تولید