نرم افزار کافه ساده کد 86055

menuordersearch
pardismohasebshop.ir
نرم افزار کافه ساده کد 86055
...

نرم افزار کافه ساده کد 86055

(0)
(0)

ساده

رنگ و مدل کالا
ساده
تعداد
+
_
عدد موجود
0
3,740,000 تومان

توضیح و ویژگی های مهم

سوالی دارید؟

اگـر در رابطه با خرید این مـحصول سـوالی دارید، لطفا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید
021 76216971

پشتیبانی آنلاین

whatsupinstagram

توضیحات

نرم‌افزار حسابداری کافه هلو APEX برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

نرم‌افزار حسابداری کافه و رستوران هلو APEX یکی از مجموعه نرم‌افزارهای حسابداری مشاغل است که با ارائه امکانات تخصصی در چندین سطح و به‌طور تخصصی برای رستوران‌ و کافه‌ها طراحی و پیاده‌سازی شده است. این نسخه از نرم‌افزار علاوه بر کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها در رستوران‌ها، کترینگ‌ها، رستوران‌های زنجیره‌ای و مجموعه‌هایتهیه غذا نیز کاربرد دارد.

معرفی نرم‌افزار حسابداری کافه هلو APEX

به صاحبان کافه‌ها و رستوران‌ها برای کارآمدتر شدن و افزایش سرعت انجام امور کافه و رستوران‌ کمک می‌کند. می‌توانید بر اساس اطلاعاتی که در نرم‌افزار وارد می‌کنید، میزها را به مشتریان اختصاص دهید و به راحتی با استفاده از منوهایی که طراحی و تعیین کرده‌اید، سفارش‌های مشتریان را دریافت و فاکتور صادر کنید. در صورت لزوم می‌توانید فاکتور باز و موقت صادر کنید تا مشتری بتواند در سفارش خود تغییر ایجاد کند یا اگر سفارش بیرون‌بر داشته باشید، فاکتور نهایی را بعد از ارسال غذا توسط پیک صادر کنید. انجام تمام این مراحل توسط چند کاربر به‌طور همزمان امکان‌پذیر است و این باعث افزایش سرعت در خدمت‌رسانی به مشتریان کافه و رستوران می‌شود. از طرفی با استفاده از لیست موجودی مواد اولیه و مدیریت انبارها، تصمیم‌گیری در مورد استفاده، تهیه و خرید کالاهای مورد نیاز کافه و آشپزخانه سریع‌تر انجام می‌شود. با امکان دریافت گزارش‌های متنوع، مدیران از وضعیت فروش و صندوق‌های فروش آگاهی کامل پیدا کرده و می‌توانند نسبت به رفع مشکلات و ارتقا خدمات تصمیم‌گیری بهتر و دقیق‌تری داشته باشند

امکانات نرم‌افزار حسابداری کافه هلو APEX منطبق بر فرآیندها و فعالیت‌های صنف کافه طراحی شده‌است و به‌این ترتیب همه‌ی امور کافه و رستوران‌ اعم از تهیه مواد و منوی غذاها، اطلاعات میزها، روش‌های متنوع قیمت‌گذاری و صدور فاکتور، نظارت بر کار پرسنل، پیک‌ها و نقدینگی صندوق‌ها با سرعت و به‌صورت مکانیزه انجام می‌شود.

نرم‌افزار حسابداری کافه در نسخه‌ها و سطوح تک‌کاربره و چند کاربره (شبکه) تولید شده است.

امکانات تخصصی نرم‌افزار حسابداری کافه هلو APEX

✓ تعریف انواع کالاها و مواد غذایی

✓ ایجاد گروه‌بندی‌های برای مواد اولیه

✓ تعریف انواع طرف حساب اعم از مشتریان، کارکنان، خریداران، فروشندگان، واسطه‌ها، پیک و … با امکان اختصاص شماره اشتراک

✓ ورود اطلاعات میزها

✓ تعریف انواع کاربران به عنوان صندوق‌دار کافه و رستوران و ایجاد سطح دسترسی متناسب با هر صندوق‌دار

✓ تنظیمات مربوط به ثبت اتوماتیک سفارش خرید کالاهای با حداقل موجودی

✓ تنظیمات مربوط به امکان صدور فاکتور، استفاده از شماره میز در فاکتور، امکان تغییر قیمت توسط کاربر و…

✓ اضافه کردن سر تیتر دلخواه

✓ امکان تغییر تنظیمات در پرینت فاکتور به دلخواه کاربر

✓ انتخاب انواع نمونه فیش پرینتر

✓ تنظیمات مربوط به طراحی منو و انتخاب نحوه نمایش منو در فاکتور

✓ اتصال به کالر آی‌دی (نمایشگر تلفن) برای نمایش شماره مشتریان

✓ آنالیز آیتم‌های کافه و رستوران با استفاده از تعریف فرمول تولید و ثبت چند دستور تولید

✓ محاسبه قیمت تمام‌شده‌ی هر آیتم

✓ صدور فاکتور مختص کافه و رستوران

✓ صدور فاکتور بیرون‌بر و تسویه با پیک

✓ امکان ثبت موقت و نهایی فاکتورها

✓ امکان تسویه موقت فاکتورهای بیرون‌بر

✓ تایید صندوق کاربران فروش توسط کاربران یا مدیر

✓ نظارت و تایید فروش روزانه کاربران توسط مدیر

✓ صدور همزمان فیش برای مشتری، کافه، کافی‌شاپ، بوفه و مدیر کافه و رستوران

✓ اپلیکیشن اندرویدی سفارش‌گیری کافه و رستوران برای ثبت سفارش بر سر میزها (اپلیکیشن شامل هزینه است)

✓ تهیه گزارش تیتر فاکتور

✓ گزارش جزئیات فاکتورهای تاییدشده توسط صندوق‌دار و مدیر

✓ تهیه لیست از کالاهای کمتر از حداقل تعداد

✓ گزارش جمع فروش روزانه

✓ تهیه لیستی از کالاهای درج‌شده در فاکتور کافه و رستوران

✓ گزارش پیک‌ها

✓ اتصال به مانیتورهای لمسی و کشوی پول

✓ اتصال به کیوسک سفارش‌گیر و تسویه (روی همه سطح‌ها غیر از اتوماسیون تخصصی شامل هزینه است)

 

فاکتور فروش اختصاصی نرم افزار حسابداری رستوران هلو

 

زیرسیستم‌های توسعه کسب‌وکارها :

✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین

✓ وب‌سرویس فروشگاه اینترنتی

✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار

✓ امکان اجرا تحت وب برای نصب در شعبه‌های مختلف

✓ سیستم وفادارسازی مشتریان

✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان

 

درباره نرم‌افزار جدید کافه هلو APEX؛ کار را به کاردان بسپارید

جدیدترین نسخه نرم‌افزار حسابداری هلو با نام Holoo APEX با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این به‌روزرسانی به نیازهای روز کاربران توجه ویژه‌ای شده و در راستای برطرف‌کردن این خواسته‌ها تغییرات کاربردی بسیاری در ظاهر و امکانات نرم‌افزارهای هلو APEX اعمال شده است.

✓ تجربه و رابط کاربری بهتر در حسابداری در نرم‌افزار کافه و رستوران

✓ تغییر کدهای (کدینگ) حسابداری کافه و رستوران

✓ استفاده آسان‌تر و سریع‌تر در محیط نرم‌افزار حسابداری

✓ امکانات جدید در فرم معرفی کالا و طرف حساب، فرم صدور فاکتور و …


امکانات نرم‌افزار

✓ عملیات انبار، خرید و فروش، گردش چک، بانک و عملیات مالی به‌صورت اتوماتیک
✓ تعریف انواع طرف حساب اعم از مشتریان، کارکنان، فروشندگان و …
✓ معرفی مواد اولیه و محصولات در گروه‌بندی‌های متنوع و دلخواه
✓ عملیات پخت و تهیه انواع غذاها و نوشیدنی‌های رستوران
✓ صدور فاکتور اختصاصی برای رستوران با قابلیت اختصاص میز به مشتریان، چیدمان منوها و امکان بارگذاری عکس
✓ صدور همزمان فیش برای مشتری، کافه، کافی‌شاپ، بوفه و مدیر کافه و رستوران


امکانات افزودنی
حواله بین انبارها (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
معین اشخاص همراه باریز کالاها و چک ها (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
واسطه (۸۰۰,۰۰۰ تومان)
سطح دسترسی کاربران (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت چکهای ضمانتی(امانی) (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
مغایرت بانکی و ... (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
تبدیل اسناد موقت به دائم و دائم به موقت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پرداخت به … دریافت از … (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تیپ قیمت (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
دسته بندی طرف حسابها و چکها (منطقه بندی) (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خروجی Text، Excel، HTML (600,000 تومان)
گزارش عملکرد کالا طی دوره (۷۵۰,۰۰۰ تومان)
کاردکس ریالی کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
تجزیه (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۶۵۰,۰۰۰ تومان)
امکان ورود لیستی اسناد دریافتی و پرداختی(ورود لیستی چک) (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تعیین حداکثر مبلغ وتعدادچک درهرماه (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
تعیین حداقل و حداکثر مبلغ برای هر کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران از یک تاریـخ خاص (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران بر اساس تاریخ فاکتور فروش (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد+ واسطه (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
کنترل کد فروشنده (زمان صدور فاکتور) (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
توضیحات پیش فرض (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ادغام معین چند طرف حساب (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت کرایه مشتری درفاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ثبت سنددرپیش فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش کالاهای فروش نرفته (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد(خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ساخت سند مشابه و معکوس (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
لیست سیاه مشتریان (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
توضیحات چند سطری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش ریز قیمت درپرینت فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تولید فرموله (۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
تسویه فاکتوربه فاکتور (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت هزینه در ف خرید- ثبت هزینه در فاکتور فروش (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
طراحی فاکتور و گزارشات توس کاربر (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۱,۸۵۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۸۵۰,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
چاپ بارکد (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور /فقط پرینت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
سرشکن نمودن هزینه در قیمت خرید (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش فاکتوراشخاص (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
بدهکاران هرروز (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
سرفصل آزاد (۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ وصول چک های خرجی (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
بارکدخوان آفلاین (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (450,000 تومان)
تولید اتوماتیک بر اساس فرمول تولید (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
چاپ فیش نقدی صدور به بانک (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سند اعشاری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (350,000 تومان)
پیامک (۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان)

تهران - جاده آبعلی - روبروی ورودی خرمدشت - پلاک 383 تلفن : 76216972-76216971 خط ویژه : 09905422254

whatsupinstagram
ضمانت اصل بودن کالاضمانت اصل بودن کالاارسال سریع و رایگانارسال سریع و رایگانتضمین بهترین کیفیتتضمین بهترین کیفیت
نماد اعتماد الکترونیکی