نرمافزار حسابداری کامپیوتر، موبایل و ماشینهای اداری مناسب استفاده در تمامی فروشگاهها و مراکز تعمیر و خدمات کامپیوتری، موبایل، سیستمها و تجهیزات سختافزاری و اداری است.
فروشندگان، خریداران و تعمیرکاران انواع کامپیوتر، موبایل، سیستمها و تجهیزات سختافزاری و اداری میتوانند از نرمافزار حسابداری کامپیوتر، موبایل و ماشینهای اداری برای ثبت اطلاعات کالا، ثبت نوبت، ثبت اطلاعات مربوط به گارانتی و قرارداد، خدمات به مشتریان، انجام امور مالی و حسابداری صنف خود بهراحتی استفاده کنند.
نرمافزار حسابداری کامپیوتر، موبایل و ماشینهای اداری، دارای امکانات تخصصی برای مدیریت خرید و فروش، تعمیر و ارائه خدمات برای انواع ماشینآلات و قطعات مربوط به سیستمها، تجهیزات اداری، کامپیوتر و موبایل است. معرفی دستگاهها و قطعات در گروهبندیهای مختلفی انجام میشود و در هنگام فروش قطعه یا دستگاه در پیشفاکتور و فاکتور، میتوان کالای موردنظر انتخاب کرده و هزینه پیک، هزینه اسمبل و هزینه نصب در نظر گرفت. تمامی امور مربوط به انبار، صدور انواع فاکتور، تولید، تخفیفهای متنوع، سفارشها، محاسبات مالی، ثبت اسناد حسابداری و غیره را میتوان برای مدیریت تعاملات کسب و کار انجام داد و در نهایت با استفاده از گزارشهای کامل بر روی کسب و کار، نظارت کرد. نرم افزار حسابداری کامپیوتر، موبایل و ماشینهای اداری در نسخهها و سطوح تک کاربره و چندکاربره (شبکه) تهیه شده است.
✓ ثبت هزینه نصب، اسمبل و گارانتی برای قطعات و دستگاهها
✓ ثبت پیشفاکتور برای فروش قطعات و دستگاهها
✓ قطعی نمودن پیشفاکتورهای ثبتی
✓ صدور فاکتور جهت فروش قطعات و دستگاهها
✓ امکان ثبت واسطه و تعیین درصد پورسانت واسطه در پیشفاکتور و فاکتور
✓ تعیین نحوه ارسال قطعات و دستگاهها به وسیلهی پیک، آژانس، پست و …
✓ تعریف فرمول برای لیست قطعات یا دستگاهها
✓ اصلاح فاکتور فروش، پیشفاکتور و پیشفاکتور قطعیشده
✓ تنظیم شکل چاپ فاکتور (چاپ ستونی به صورت رولی یا A4، تیتر مرکب، تنظیمات مدیریتی و VAT)
✓ نمایش کالاها با تعداد بزرگتر از صفر
✓ تعیین مهلت تسویه در فاکتور
✓ اجازه یا عدم اجازه جهت ثبت فاکتور نسیه با توجه به اعتبار اشخاص
✓ تغییر در سرفصلهای مرتبط
✓ گزارشگیری از کالاها
✓ نمایش مجدد فاکتورهای فروش، پیشفاکتورها و پیشفاکتورهای قطعیشده
✓ گزارش از فاکتورهای ثبتی و قطعیشده
✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین
✓ وب سرویس فروشگاه اینترنتی
✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار
✓ امکان اجرا تحت وب جهت نصب در شعب مختلف
✓ سیستم وفادارسازی مشتریان
✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان
جدیدترین نسخه نرمافزار حسابداری هلو با نام Holoo APEX با تغییرات گسترده و امکانات بسیار متنوعی در دسترس کاربران قرار گرفته است. در این بهروزرسانی به نیازهای روز کاربران توجه ویژهای شده و در راستای برطرفکردن این خواستهها تغییرات کاربردی بسیاری در ظاهر و امکانات نرمافزارهای هلو APEX اعمال شده است.
✓ تجربه و رابط کاربری بهتر در حسابداری در نرمافزار کامپیوتر،موبایل و ماشینهای اداری
✓ تغییر کدهای (کدینگ) حسابداری کامپیوتر،موبایل و ماشینهای اداری
✓ استفاده آسانتر و سریعتر در محیط نرمافزار حسابداری
✓ امکانات جدید در فرم معرفی کالا و طرف حساب، فرم صدور فاکتور و …
امکانات نرمافزار
این نسخه شامل تمام امکانات نسخه ساده کامپیوتر، موبایل و ماشینهای اداری بههمراه امکاناتی از قبیل:
✓ سرشکن کردن هزینهها روی قیمت کالاها در فاکتور خرید
✓ تعریف چندین قیمت برای کالاها
✓ تعریف فرمول برای مونتاژ و تولید کامپیوتر، موبایل، ماشینهای اداری و سایر سخت افزارها
✓ گزارش کاردکس ریالی کالا
امکانات افزودنی
خلاصه فاکتور (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
تجزیه (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۶۵۰,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد(پیش نیاز=واسطه) (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد (خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ساخت سند مشابه و معکوس (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۹,۲۰۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۸۵۰,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (350,000 تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
سند اعشار (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش فاکتوراشخاص (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (450,000 تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)