نرمافزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX با امکانات گسترده و کاربردی بسیار راحت و سریع، برای استفاده در کلینیکهای پوست، مو، زیبایی، لیزر و… طراحی شده است.
حسابداری کلینیکهای زیبایی فرایندی پیچیده است؛ روزانه مراجعه کنندگان زیادی با کلینیک تماس گرفته و درخواست تعیین وقت میکنند. کارکنان و پزشکان بخشهای مختلف با حقوق متغیر یا ثابت و با توجه به نوع خدمت ارائهشده به مراجعهکنندگان، پورسانتهای متفاوتی دریافت میکنند. کنترل و مدیریت تمام این موارد از چالشها و دغدغههای مهم مدیران کلینیکهاست.
برای رفع همهی این پیچیدگیها و دغدغهها باید از یک نرمافزار حسابداری با دقت بالا و کارایی راحت استفاده شود. نرمافزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX علاوه بر برخورداری از ویژگیهای عمومی نرمافزارهای حسابداری هلو APEX، دارای امکانات ویژه و پیشرفتهای برای استفاده در کلینیک های زیبایی است. کار با این نرمافزار به دلیل برخورداری از محیط کاربری ساده، برای فعالان این حوزه بسیار آسان است.
در نرمافزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX، اطلاعات مراجعهکنندگان در سیستم ذخیره شده و کد اشتراک اختصاصی برای مراجعهکنندگان تعریف میشود که به محض تماس از سمت مراجعهکننده، میتوان این اطلاعات را بهراحتی مشاهده کرد. انواع خدمات در سطوح مختلف و زمانهای دلخواه به شکلهای روزانه، هفتگی و ماهانه یا با نوبتدهی دلخواه تعیین میشود. بعد از ارائه خدمات، هزینهها و پورسانت پرسنل کلینیک محاسبه و در نهایت تبدیل به فاکتور میشود. نرمافزار حسابداری کلینیکهای زیبایی هلو APEX با ارائه گزارشهای متنوع، امکان مدیریت امور مالی و حسابداری و نظارت بر روی کار پرسنل و پزشکان را به بهترین شکل ممکن به وجود آورده است.
نرمافزار حسابداری کلینیکهای زیبایی هلو APEX دارای سه سطح پیشرفته، جامع و شبکه است. این نرمافزار دارای گزارشهای متنوعی است که با توجه به تبادلات مالی، فاکتورهای ثبتی، هزینهها و درآمدها، آمار دقیق و کاملی را از میزان سود و زیان مجموعه در اختیار مدیر کلینیک قرار میدهد و نقش مهمی در پیشبرد و مدیریت بهترِ این حوزه از کسبوکار دارد.
✓ تعریف پرسنل و مراجعهکنندگان کلینیک بههمراه اختصاص کد اشتراک و ثبت اطلاعات کامل آنها
✓ تعیین تخفیف برای مشتری و پورسانت برای پرسنل کلینیک
✓ ثبت پکیجهای مختلف و محاسبات مالی مربوطه
✓ صدور فاکتور نوبتدهی کلینیک
✓ محاسبه پورسانت پرسنل هنگام صدور فاکتور
✓ تنظیمات مربوط به زمان نوبتدهی و عملیات پس از آن
✓ تنظیمات مربوط به مدت زمان ارائه خدمت
✓ تنظیمات ساعت کاری برای همه پرسنل یا برای هر کدام بهصورت مجزا
✓ تنظیم عملیات پس از ثبت نوبت
✓ ارسال پیامک جهت ثبت، یادآوری و کنسلکردن نوبت مشتریان
✓ ارسال پیامک تبلیغاتی یا اعلام تخفیف
✓ صدور قبض و پرینت فاکتور بهصورت فیشپرینت
✓ ثبت نوبتبا تعیین خدمت و قیمت برای مشتریان
✓ رزرو نوبت و ایجاد تقویم کار برای پرسنل
✓ نمایش نوبتهای ثبتشده با امکان تبدیل به فاکتور
✓ گزارش از وضعیت کارهای پرسنل
✓ گزارش نوبتدهی مشتری
✓ گزارش از برنامههای انجامشده و انجامنشده پرسنل
✓ گزارش از برنامه خدمات و پرسنل
✓ گزارش از کارهای روزانه و فاکتورهای مربوط به هر کار
✓ گزارش از فاکتورها و خدمات به تفکیک پرسنل یا مشتری
✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین
✓ وب سرویس فروشگاه اینترنتی
✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار
✓ امکان اجرا تحت وب جهت نصب در شعب مختلف
✓ سیستم وفادارسازی مشتریان
✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان
امکانات نرمافزار
این نسخه شامل تمام امکانات سطح ساده کلینیک زیبایی بههمراه امکاناتی از قبیل:
✓ نمایش سابقه خرید و فروش کالاها و مشتریان
✓ تهیه گزارش از عملکرد کاربران (حذف، اصلاح و صدور انواع فاکتور، سند، چک و …)
✓ تعریف دو واحدی انبار(تعداد در بسته و کارتن)
✓ گزارش خلاصه فاکتورها و اسناد
✓ اتصال به کالرآیدی
امکانات افزودنی
۱۰ شرکتی (۴۹,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
تجزیه
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور
عدم نمایش معین یک منطقه خاص
پرینت حواله پخش
شماره سریال
شماره دوم فاکتـور
فاکتور اشانتیون
پورسانت سطری
دو واحدی انبار
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی
چندارزی جدید
هزینه حمل
ترازوی دیجیتال
عدم ثبت سند و فاکتور /فقط پرینت
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور
گزارش عملکرد کاربران
استفاده از دستگاه Caller ID
سند اعشاری
tag انبارگردانی
تولید اتوماتیک بر اساس فرمول تولید