نرم افزار کلینیک زیبایی ساده کد 86233

menuordersearch
pardismohasebshop.ir
نرم افزار کلینیک زیبایی ساده کد 86233
...

نرم افزار کلینیک زیبایی ساده کد 86233

(0)
(0)

ساده

رنگ و مدل کالا
ساده
تعداد
+
_
عدد موجود
0
25,230,000 تومان

توضیح و ویژگی های مهم

سوالی دارید؟

اگـر در رابطه با خرید این مـحصول سـوالی دارید، لطفا با واحد پشتیبانی تماس بگیرید
021 76216971

پشتیبانی آنلاین

whatsupinstagram

توضیحات

نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX با امکانات گسترده و کاربردی بسیار راحت و سریع، برای استفاده در کلینیک‌های پوست، مو، زیبایی، لیزر و… طراحی شده است.

 

نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX - نرم افزار های فروشگاهی (صنفی) هلو - 2

 

معرفی نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX

حسابداری کلینیک‌های زیبایی فرایندی پیچیده است؛ روزانه مراجعه کنندگان زیادی با کلینیک تماس گرفته و درخواست تعیین وقت می‌کنند. کارکنان و پزشکان بخش‌های مختلف با حقوق متغیر یا ثابت و با توجه به نوع خدمت ارائه‌شده به مراجعه‌کنندگان، پورسانت‌های متفاوتی دریافت می‌کنند. کنترل و مدیریت تمام این موارد از چالش‌ها و دغدغه‌های مهم مدیران کلینیک‌هاست.

برای رفع همه‌ی این پیچیدگی‌ها و دغدغه‌ها باید از یک نرم‌افزار حسابداری با دقت بالا و کارایی راحت استفاده شود. نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX علاوه بر برخورداری از ویژگی‌های عمومی نرم‌افزارهای حسابداری هلو APEX، دارای امکانات ویژه و پیشرفته‌ای برای استفاده در کلینیک های زیبایی است. کار با این نرم‌افزار به دلیل برخورداری از محیط کاربری ساده، برای فعالان این حوزه بسیار آسان است.

 

در نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX، اطلاعات مراجعه‌کنندگان در سیستم ذخیره شده و کد اشتراک اختصاصی برای مراجعه‌کنندگان تعریف می‌شود که به محض تماس از سمت مراجعه‌کننده، می‌توان این اطلاعات را به‌راحتی مشاهده کرد. انواع خدمات در سطوح مختلف و زمان‌های دلخواه به شکل‌های روزانه، هفتگی و ماهانه یا با نوبت‌دهی دلخواه تعیین می‌شود. بعد از ارائه خدمات، هزینه‌ها و پورسانت پرسنل کلینیک محاسبه و در نهایت تبدیل به فاکتور می‌شود. نرم‌افزار حسابداری کلینیک‌های زیبایی هلو APEX با ارائه گزارش‌های متنوع، امکان مدیریت امور مالی و حسابداری و نظارت بر روی کار پرسنل و پزشکان را به بهترین شکل ممکن به وجود آورده است.

 

نرم‌افزار حسابداری کلینیک‌های زیبایی هلو APEX دارای سه سطح پیشرفته، جامع و شبکه است. این نرم‌افزار دارای گزارش‌های متنوعی است که با توجه به تبادلات مالی، فاکتورهای ثبتی، هزینه‌ها و درآمدها، آمار دقیق و کاملی را از میزان سود و زیان مجموعه در اختیار مدیر کلینیک قرار می‌دهد و نقش مهمی در پیشبرد و مدیریت بهترِ این حوزه از کسب‌وکار دارد.


امکانات تخصصی نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX

✓ تعریف پرسنل و مراجعه‌کنندگان کلینیک به‌همراه اختصاص کد اشتراک و ثبت اطلاعات کامل آنها

✓ تعیین تخفیف برای مشتری و پورسانت برای پرسنل کلینیک

✓ ثبت پکیج‌های مختلف و محاسبات مالی مربوطه

✓ صدور فاکتور نوبت‌دهی کلینیک

✓ محاسبه پورسانت پرسنل هنگام صدور فاکتور

✓ تنظیمات مربوط به زمان نوبت‌دهی و عملیات پس از آن

✓ تنظیمات مربوط به مدت زمان ارائه خدمت

✓ تنظیمات ساعت کاری برای همه پرسنل یا برای هر کدام به‌صورت مجزا

✓ تنظیم عملیات پس از ثبت نوبت

✓ ارسال پیامک جهت ثبت، یادآوری و کنسل‌کردن نوبت مشتریان

✓ ارسال پیامک تبلیغاتی یا اعلام تخفیف

✓ صدور قبض و پرینت فاکتور به‌صورت فیش‌پرینت

✓ ثبت نوبتبا تعیین خدمت و قیمت برای مشتریان

✓ رزرو نوبت و ایجاد تقویم کار برای پرسنل

✓ نمایش نوبت‌های ثبت‌شده با امکان تبدیل به فاکتور

✓ گزارش از وضعیت کارهای پرسنل

✓ گزارش نوبت‌دهی مشتری

✓ گزارش از برنامه‌های انجام‌شده و انجام‌نشده پرسنل

✓ گزارش از برنامه خدمات و پرسنل

✓ گزارش از کارهای روزانه و فاکتورهای مربوط به هر کار

✓ گزارش از فاکتورها و خدمات به تفکیک پرسنل یا مشتری

 

نرم‌افزار حسابداری کلینیک زیبایی هلو APEX - نرم افزار های فروشگاهی (صنفی) هلو - 3

زیرسیستم‌های توسعه کسب و کارها :

✓ کمک به توسعه کسب و کار با راه اندازی سریع فروشگاه آنلاین

✓ وب سرویس فروشگاه اینترنتی

✓ داشبورد مدیریتی آنلاین برای رصد کسب و کار

✓ امکان اجرا تحت وب جهت نصب در شعب مختلف

✓ سیستم وفادارسازی مشتریان

✓ پنل ارسال پیامک به مشتریان


امکانات نرم‌افزار
✓ تعریف پرسنل و مراجعه‌کنندگان کلینیک به‌همراه اختصاص کد اشتراک و ثبت اطلاعات کامل آنها
✓ تعیین تخفیف برای مشتری و پورسانت برای پرسنل کلینیک
✓ ثبت پکیج‌های مختلف و محاسبات مالی مربوطه
✓ صدور فاکتور نوبت‌دهی کلینیک
✓ محاسبه پورسانت پرسنل هنگام صدور فاکتور
✓ تنظیمات مربوط به زمان نوبت‌دهی و عملیات پس از آن
✓ تنظیمات مربوط به مدت زمان ارائه خدمت
✓ تنظیمات ساعت کاری برای همه پرسنل یا برای هر کدام به‌صورت مجزا
✓ تنظیم عملیات پس از ثبت نوبت
✓ ارسال پیامک جهت ثبت، یادآوری و کنسل‌کردن نوبت مشتریان
✓ ارسال پیامک تبلیغاتی یا اعلام تخفیف


امکانات افزودنی
تولید اتوماتیک بر اساس فرمول تولید (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
خلاصه فاکتور (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
تجزیه (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
ثبت فاکتـورضايعات با سر فصل دلخـواه (۶۵۰,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله خـروج و رسید هنگام صدور فاکتور (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
لیست بدهکاران از یک تاریـخ خاص (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد(پیش نیاز= واسطه ) (۶۰۰,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۷۰۰,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد(خلاصه سند) (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
ساخت سند مشابه و معکوس (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۱۲,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۸۵۰,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵,۷۰۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
مرکز هزینه و مرکز درآمد (۴۵۰,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور /فقط پرینت (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش ریزپرداختیهای مشتریان (۵۰۰,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان)
استفاده از دستگاه Caller ID (450,000 تومان)
سند اعشاری (۳۵۰,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (350,000 تومان)

تهران - جاده آبعلی - روبروی ورودی خرمدشت - پلاک 383 تلفن : 76216972-76216971 خط ویژه : 09905422254

whatsupinstagram
ضمانت اصل بودن کالاضمانت اصل بودن کالاارسال سریع و رایگانارسال سریع و رایگانتضمین بهترین کیفیتتضمین بهترین کیفیت
نماد اعتماد الکترونیکی