نرم افزار حسابداری پیمانکاری هلو مناسب شرکتهای پیمانکاری است که به صورت حقیقی و یا حقوقی فعالیت میکنند و قراردادی را با افراد حقیقی و یا حقوقی جهت انجام اموری از قبیل: تهیه، حمل، نصب، ساخت، اجرا و….منعقد مینمایند و مسئولیت آن را به عهده میگیرند.
شرکتهای پیمانکاری و کارگاههای ساختمانی برای آگاهی از بهای تمامشده و سود یا زیان هر پروژه، نیاز به یک نرم افزار حسابداری با عملکرد بسیار ساده برای ثبت هزینههای پروژه و کنترل موجودی انبار مواد و مصالح دارند؛ از این رو شرکت مهندسی نرم افزار هلو اقدام به طراحی و تولید نرم افزاری ویژه برای این صنف نموده است.
در نرم افزار حسابداری پیمانکاری هلو امکان مدیریت مالی همزمان چند پروژه پیمانکاری وجود دارد. به این صورت که میتوانید پروژههای شرکت خود را بهعنوان یک مرکز هزینه در نرم افزار حسابداری هلو تعریف نمایید و در هنگام ثبت اسناد حسابداری، سطرهای هزینه و یا درآمد را به آن مرکز اختصاص دهید و در نهایت از دفتر آن مرکز هزینه یا پروژه، گزارش تهیه کنید تا متوجه شوید هر پروژه برای شرکت شما چقدر هزینه و یا درآمد داشته است.
✓ ایجاد پروژه به تعداد نامحدود جهت تفکیکسازی هزینهها و بهای تمامشده هر پروژه با استفاده از امکان مراکز هزینه
✓ ایجاد سرفصلهای هزینه پروژه مانند حقوق و دستمزد، اجاره تجهیزات، طرح و نقشهها، مواد و مصالح مصرفشده، بیمه پرسنل پروژه و سایر هزینهها
✓ معرفی انبار مواد اولیه و مصالح برای خرید ملزومات و مواد مصرفی هر پروژه بهصورت مجزا
✓ ایجاد انبار اثاثه و منصوبات پروژهها و محل استقرار آن در هر پروژه
✓ معرفی صندوق، تنخواهگردان و بانک به تفکیک پروژهها
✓ ثبت سند افتتاحیه دستی با توجه به سرفصلهای دلخواه
✓ ثبت مبلغ پورسانت در حساب شخص بازاریاب در زمان فروش پروژه
✓ خروج مصالح و مواد اولیه مصرفی هر پروژه از انبار به تفکیک با استفاده از امکان خروج کالا با سرفصل خاص
✓ صدور چک و واریز نقدی از صندوق یا تنخواه به حساب هزینههای هر پروژه بهصورت مجزا
✓ صدور سند بهصورت اعشار برای دقت بیشتر در هزینههای انجام شده هر پروژه
✓ تخصیص سرفصل هزینه به یک پروژه خاص برای جلوگیری از اشتباهات کاربران
✓ تخصیص سرفصلهای پیش پرداخت و پیش دریافت در یک یا چند پروژه
✓ انتخاب پروژه برای هر ردیف هزینه هنگام صدور اسناد حسابداری
✓ گزارشگیری از هر پروژه بهصورت مجزا و به شکلهای مختلف
✓ دریافت گزارش سود یا زیان هر پروژه جهت بستن حساب
✓ صدور حواله خروج مواد اولیه و مصالح از انبار برای هر پروژه بهصورت مجزا
✓ تعریف چکهای ضمانتنامهای کار به کارفرمایان با استفاده از امکان معرفی چکهای ضمانتی
✓ ایجاد چند شرکت در نرم افزار با بانکهای اطلاعاتی مجزا با استفاده از امکان چندشرکتی
✓ ثبت هزینههای اداری و عمومی کارگاه
✓ ایجاد سرفصل وسایل نقلیه و داراییهای ثابت کارگاه در کدینگ و ثبت هزینه استهلاک روی سرفصل آنها
✓ ایجاد سرفصل جاری شرکا برای هر پروژه و تقسیم سود یا زیان در پایان کار یا اتمام هر پروژه
✓ انجام تمامی امور پیمانکاری در داخل و خارج کشور با استفاده از امکان چندارزی
✓ گزارشگیری و یا خروجی اکسل از دفاتر حسابداری مانند دفتر روزنامه، کل، معین و تفضیلی
✓ خلاصهسازی و ادغام، حذف و انتقال گروهی اسناد
✓ بستن حسابهای هر سال مالی بهصورت اتوماتیک با درج سند اختتامیه و افتتاحیه بهصورت خودکار و …
✓ عملیات بستن حسابها هیچ محدودیت تاریخی نداشته و امکان بستن حساب در تاریخ دلخواه وجود دارد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
✓ تعریف طرف حسابها در سطح معین و تفضیلی
✓ تعریف حساب های بانکی
✓ تعریف انبار سه سطح نام انبار، گروه فرعی و نام کالا و تعریف واحد کالا
✓ عملیات مربوط به چک و بانک شامل ثبت چکهای دریافتی و پرداختی، اعلام وصول، عودت از حالت وصول و …
✓ اعلام اتوماتیک سررسید چکها
✓ عملیات صدور پیش فاکتور، فاکتور خرید ،فروش، برگشت از فروش و …
✓ ثبت سند اتوماتيک براي فاکتورها
✓ عملیات مالی به صورت اتوماتیک و غیراتوماتیک
✓ ثبت عمليات مالي به صورت نقد، چک، کارت خوان و نسيه
✓ درج فاکتور رسمی و غیررسمی
✓ تعریف حسابهای کل، معین و تفضیلی
✓ صدور اسناد حسابداری بطور اتومانیک و دستی
✓ بستن حسابها بطور اتوماتیک
✓ تعریف مراکز هزینه و درآمد
✓ حواله بین انبارها ( با این امکان میتوان موجودی کالاها را از یک انبار به انبار دیگر انتقال داد)
✓ معین اشخاص همراه باریز کالا (با اين امکان ميتوان جزئیات مراوردات مالی، جزئیات فاکتور ها به همراه کالاهای هر فاکتور و نحوه تسویه فاکتور در صورت حساب اشخاص را مشاهده نمود)
✓ واسطه ( با اين امکان ميتوان اشخاصي را بعنوان واسطه تعريف و در قبال مراودات مالي يا فاکتورها مبلغ يا درصدي از کل مراوده را بعنوان پورسانت يا کميسيون اعمال نمود)
✓ سطح دسترسی (با اين امکان ميتوان براي کاربران نرم افزار نام کاربري و کلمه عبور تعريف و دسترسی هر کاربر را محدود نمود)
✓ چک ضمانتی (با اين امکان ميتوان اسناد ضمانتي و يا اماني دريافتني و يا پرداختني را در نرم افزار ثبت نمود)
✓ مغایرت گیری دفاتر و اسناد (با اين امکان ميتوان در گزارشات دفاتر کل/معين/تفضيلي، معين اشخاص، معين صندوق و ريز عملکرد بانک اقدام به مغايرت گيري نمود)
✓ تبدیل اسنادموقت به دائم وبرعکس
✓ ثبت سند اتوماتیک با سرفصل دلخواه (با اين امکان مي توان در امـور مالي اتوماتيک در قسمت هزينه و درآمد بجز ثبت سرفصلهاي هزينه و درآمد با ساير سر فصلهـا نيز سنـد ثبت نمود)
✓ منطقه بندی چکها و طرف حساب ها
✓ خروجی از گزارشات با پسوندهای دلخواه
✓ گزارش عملکردکالاها (با اين امکان ميتوان از يک کالاي خاص يا بصورت کلي از کالاهاي گروه يا انبار خاص، گزارشي مبني بر موجودي اول دوره و … تهیه نمود)
✓ کاردکس ریالی کالا (با اين امکان ميتوان گزارشي از ورود و خروج و موجودي کالاي انبار در اول دوره و طي دوره بر اساس قيمت خريد تهيه نمود.)
✓ ثبت چک ها بصورت لیستی (با اين امکان ميتوان اسناد دريافتني و پرداختني را بصورت ليستي وارد نمود)
✓ تعیین حداکثر مبلغ وتعدادچک درهرماه
✓ سود هر فاکتور، شخص، ناویژه
✓ حداقل وحداکثر مبلغ جهت هرکالا (با اين امکان ميتوان حداقل و حداکثر قيمت فروش را براي هر کالا تعريف نمود)
✓ لیست بدهکاران ازتاریخ خاص(با اين امکان ميتوان ليست کساني که از يک تاريخ خاص به بعد بدهکار شده اند را تهيه نمود)
✓ بدهکاران براساس تاریخ فاکتور فروش (با اين امکان ميتوان ليست بدهکاراني که توسط صدور فاکتور بدهکار شده اند و از آن تاريخ به بعد وجهي ازآنها دريافت نشده را تهيه نمود)
✓ کنترل کدفروشنده زمان صدورفاکتور (با اين امکان جهت کنترل کاربراني که مجوز صدور فاکتور را دارند، در هنگام استفاده از فاکتور، کد فروشنده پرسيده خواهد شد)
✓ توضیحات پیش فرض (با اين امکان ميتوان شرح و توضيحات دلخواه و پرکاربرد را نعريف و در هنگام صدور فاکتور و سند از آ ن استفاده نمود)
✓ راس گیری چک ها (با اين امکان ميتوان به دو روش اتوماتيـک و غير اتوماتيک رأس تاريخي چکهـاي دريافتي و يا پرداختي را محاسبه نمود)
✓ ثبت سندمشابه وسندمعکوس (با اين امکان مي توان سند مشابه و يا معکوس يک سند خاص را ثبت نمود )
✓ امکان اتصال به نمایشگر دوم
✓ ادغام معین چندطرف حساب (با اين امکان ميتوان معين (صورتحساب) چند طرف حساب را ادغام و مشاهده نمود)
✓ ثبت کرایه دریافتی یا پرداختی مشتری درهنگام صدور فاکتور
✓ ثبت سند در پیش فاکتور (با اين امکان ميتوان در هنگام صدور پيش فاکتور، سند حسابداري مربوطه نيز صادر نمود)
✓ گزارش کالاهای فروش نرفته
✓ سفارش لیستی کالاها
✓ نماش خلاصه اسناد و خلاصه فاکتورها
✓ لیست سیاه (با اين امکان ميتوان ليستي از برخي طرف حسابها تحت عنوان “ليست سياه” تهيه نمود)
✓ توضیحات چند سطری هرسطر فاکتور (با اين امکان ميتوان در قسمت شرح کالا يا توضيحات انتهايي فاکتور چندين سطر توضيحات وارد نمود)
✓ عدم نمایش قیمت درپرینت فاکتور
✓ تعریف فرمودل تولید برای محصولات
✓ کنترل فاکتورهاي تسويه نشده و تسویه آنها
✓ ثبت هزینه در ف خرید- ثبت هزینه در فاکتور فروش
✓ طراحی فاکتوروگزارشات
✓ فروش نقدی
✓ پرینت چک
✓ پیامک (با اين امکان مي توان اطلاعات داخلي نرم افزار مانند مانده بدهکاري ،ثبت فاکتور،سررسيد چک،سررسيد اقساط و … اطلاع رساني نمود)
✓ سرشکن هزینه درقیمت خرید
✓ محاسبه تعدادبرحسب کارتن و بسته/گزارش تعدادکارتن(تعداددرهرکارتن)
✓ گزارش فاکتوراشخاص (بااین امکان میتوان گزارشی از لیست فاکتور های خرید، فروش و … اشخاص را به تفکیک مشاهده نمود)
✓ گزارش بدهکاران هرروز
✓ سرفصل آزاد
✓ تاریخ وصول چک های خرجی (با این امکان میتوان چکهای خروجی موجود در سیستم را وصول نمود)
✓ صدور فیش نقدی از صندوق به بانک
✓ انبارگردانی با بارکد خوان آفلاین
✓ تهیه و تنظیم لیست قیمت کالاها
✓ خدمات به حساب واسطه
✓ فیش پرینت
✓ پرینت حواله و رسید انبار در هنگام ثبت فاکتور
✓ امکان انتخاب سرفصل دلخواه برای فاکتور ضایعات
✓ گزارش مراکز هزینه شامل گزارش عملکرد هر پروژه بصورت مجزا به تفکیک هزینه های هر پروژه
✓ گزارش طرف حسابها شامل معین اشخاص همراه با ریز کالاهای فاکتور، نحوه پرداخت و ریز چکها
✓ گزارش چکها شامل لیست چکهای دریافتی، پرداختی، وصول شده، خرج شده و برگشتی به تفکیک اشخاص
✓ گزارش انبار شامل لیست کامل موجودی محصولات و ملزومات به تفکیک محل استقرار به همراه کاردکس ریالی و تعدادی هر کالا
✓ گزارش سود و زیان شامل سود و زیان در حالتهای مختلف روزانه، ماهانه و سالانه، هر کالا، هر فاکتور و هر طرف حسابها
✓ گزارشات مالیاتی شامل تهاتر و اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده و گزارش معاملات فصلی
✓ گزارشات عمومی شامل گزارشگیری از تمامی بخشهای حسابداری مانند دفاتر قانونی، گزارش کامل اسناد، تراز آزمایشی ۸ ستونی، ترازنامه و …
✓ گزارشات مالیاتی (امکان محاسبه، تهاتر، اصلاح و ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده، گزارشات معاملات فصلی و ساخت فایل TTMS)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تجزیه (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ثبت و گزارش سابقه همکاران (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
فی فـروش بر اساس درصدی از خرید (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
سود و ترازنامه بر اساس آخرین قیمت خرید یا قیمت دلخواه هر کالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
عدم نمایش معین یک منطقه خاص (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پورسانت درصدی از سود فروش وآخرين مبلغ خريد(پیش نیاز=واسطه) (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پرینت حواله پخش (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
شماره سریال (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
شماره دوم فاکتـور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
انتخاب عکس هرکالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
فاکتور اشانتیون (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
پورسانت سطری (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
دو واحدی انبار (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
رأس فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تاریخ میلادی به جای هجری شمسی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
امکان تعریف دسته چک (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
معین کالا (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ادغام اسناد تجمیعی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارشات تجمیعی (۵۷۰,۰۰۰ تومان)
۱۰ شرکتی (۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان)
اقساط وگزارشات مربوطه (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
چندارزی جدید (۵۷۰,۰۰۰ تومان)
هزینه حمل (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
ترازوی دیجیتال (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
عدم ثبت سند و فاکتور/فقط پرینت (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
خدمات برحسب درصدی از مبلغ کل فاکتور (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
گزارش عملکرد کاربران (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
تولید اتوماتیک براساس فرمول تولید (۱۱۷,۰۰۰ تومان)
tag انبارگردانی (۱۱۷,۰۰۰ تومان)